Nautilus - Nye modeller - priser
I fredags til "fyraftenstræf" i Aarhus talte nogle af os om priserne på de nye ref. 5980 fra Patek
(se mere om de nye modeller på nyhedssiden i topmenuen)

I dag faldt jeg lige over priserne og med dagens kurs er de:
Fuld roseguld 521.000 Dkr.
Twotone 360.000 Dkr.
Afsindig mange penge, men også nogle labre ure IMHO Icon_drunken
Svar
Porschen skal holde som bil nr 2 i indkørslen før det skal prioriteres...

//Berg
Svar
Den dag jeg har penge til et PP skal jeg have et Nautilus ref. 5711 i stål. Det er efter min mening det helt rigtige...

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
JesperC Skrev:Den dag jeg har penge til et PP skal jeg have et Nautilus ref. 5711 i stål. Det er efter min mening det helt rigtige...

Flot ur, men lænken er elendig ift. prisen.
Svar
JesperC Skrev:Den dag jeg har penge til et PP skal jeg have et Nautilus ref. 5711 i stål. Det er efter min mening det helt rigtige...

Fuldstændig enig, meget enkelt og klassisk design;)

Hilsen Tom.

You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Kræver en "sund økonomi" at have det hænggende om armen. Kunne også sagtens nøjes med stål modellen og bruge de 200 k på noget andet sjovt. Men fedt er det... Icon_e_biggrin1

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Jeg tror også Porschen kommer før i prioriteringen.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Jeg tror også Porschen kommer før i prioriteringen.
Mvh
Klaus
Ikke for mig. Jeg vil hellere køre i min hustrus Clio med dette ur på armen end i Porschen Icon_cool
Svar
Jeg tager også cyklen og uret, i stedet for Porschen..... Biler er og bliver en røvsyg investering. Who cares hvor hurtigt bilen kan køre på toppen? Det er turen derop (Læs accelerationen) og hvor hurtigt den kan komme rundt i svingene der er sjovt og det kan fåes til væsentlig mindre end prisen på en Porsche.... En Seat Ibiza Cupra med tiptronic er f.eks noget af det sjoveste jeg længe har kørt.
Svar
Synes sku det er mange penge - vandt jeg 30mil i lotto så måske - men også kun måske
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)