Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Hej alle
Jeg har lige talt med Thomas Sarøe som desværre har haft et væbnet røveri i deres butik i dag.
Røverne kom lige før lukketid og gik konsekvent efter urene - primært IWC, Tag Heuer og Longines.
Alle har det efter omstændighederne godt og ingen har lidt fysisk overlast, men det må være en forfærdelig oplevelse
(kan jeg forstille mig) og mine tanker går til dem der befandt sig i butikken under røveriet.
Jeg lovede Thomas at bede Jer alle være opmærksomme på hvis i støder på ure af de nævnte fabrikanter.
De blev alle stjålet uden boks og papirer - så nye ure uden tilbehør.
Mere om røveriet kommer i Station 2 i næste uge.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Øv øv for noget svineri
Mvh
Klaus
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Det vigtigste var, at ingen led fysisk overlast - man ved aldrig hvad der kan ske, når situationen er så højspændt !!
Men personalet skal se at få snakket hele episoden grundigt igennem - gerne med professionel hjælp !! Man må ikke gå og lukke det inde....... så kan det give problemer !! Det kan måske forekomme kunstigt, at bruge lang tid på at snakke alle detaljer igennem og fortælle, hvad man følte og lytte til hvad andre følte i situationen - men det virker !!!
Tankerne går til de involverede - jeg håber, at de fanger røvhullerne, så de kan få en passende straf !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
pbr Skrev:Tankerne går til de involverede - jeg håber, at de fanger røvhullerne, så de kan få en passende straf !! 
Jeg er endvidere helt enig i alle Peter's betragtninger og især vigtigheden af efterfølgende proffesionel hjælp.
Casio G-shock
Seiko 5
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Totalt latterligt at folk ikke kan holde snitterne for sig selv!!
Virkelig flinke folk i butikken - håber snart de kommer oven på igen!
Vh.Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 63
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det er sku' dårlig stil, når folk ikke kan holde naller for sig og det så skal gå udover helt uskyldige mennesker.
Håber alle er okay, trods omstændighederne.
Hvad er klokken?
Simon M.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
•
Svar: 1,472
Tråde: 51
Modtaget Likes: 65 i 42 svar
Givet Likes: 261
Præcis dårlig stil, nogle mennesker kender desværre ikke forskel på dit og mit :(
I min verden begåes den slags overgreb at meget uintelligente/mindre begavede mennesker "sorry to say"
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
•
Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
Æv

Men håber at alle hos Saroe har det godt under omstændighederne!
•