Pelagos vs. PO vs. 2254
#1
Hvis I skulle lægge mellem 15 og 20k på bordet til et dykkerur, ca. 41-43mm hvilket skulle det være?

Pelagos vs. PO Cal 2500 vs. 2254

Hvilket af de nævnte tre vil holde prisen bedst? Jeg gætter på at Pelagos ville klare sig dårligst her, men er usikker.

Med et forestående jobskifte er jeg langt om længe ved at tage mig sammen til en større udskrivning til et ur. Jeg er stadig i tvivl om hvilket.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#2
Uden at tøve ét sekund ville jeg vælge PO'en. Jeg ville nok se om ikke jeg kunne spare lidt mere op og lande en cal. 8500.
Det må være det bedste dykkerur i klassen under de 30k.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#3
KlausM Skrev:Uden at tøve ét sekund ville jeg vælge PO'en. Jeg ville nok se om ikke jeg kunne spare lidt mere op og lande en cal. 8500.
Det må være det bedste dykkerur i klassen under de 30k.
Mvh
Klaus
Jeg synes cal 8500 sidder lidt for højt på mig. Jeg ved godt det er et bedre ur, men det sidder ikke helt så godt på mig som cal 2500.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#4
Ref 2254 er ikke så nemt at finde så det holder nok prisen bedst, forudsat man købe fornuftigt ind.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#5
Min personlige mening - af de tre - så ville jeg finde et af de sidste PO2500. 2254 er fed, men de er svære at finde i god stand til en (for mig) fair pris og Pelagos er jeg ikke helt afklaret ifht.
Svar
#6
Jeg ville klart vælge PO cal 2500 - på lænke. Et super fedt ur.
Svar
#7
[url]"https://bulangandsons.com/tudor-pelagos-review/" onclick="window.open(this.href);return false;">https://bulangandsons.com/tudor-pelagos-review/[/url]

Prøv at læs det her og sig du ikke har lyst til et Pelagos Icon_e_wink


Svar
#8
Stoffer Skrev:https://bulangandsons.com/tudor-pelagos-review/

Prøv at læs det her og sig du ikke har lyst til et Pelagos Icon_e_wink
Jeg ikke lyst til et.... Jeg har ikke... Jeg har ikke lyst... Jeg...

Nopes, det kan jeg ikke.

Jeg har lyst til et Pelagos!

Men igen, så har jeg også lyst til et PO.

Det skal primært bruges til deskdiving på job, hvor dresscode er bukser eller pæne jeans og skjorte, men også en polo i ny og næ. Spørgsmålet er om Pelagos er for tool, eller det også kan bruges til "pænt" brug, altså både hverdag og fest Icon_e_smile
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#9
KimT Skrev:Min personlige mening - af de tre - så ville jeg finde et af de sidste PO2500. 2254 er fed, men de er svære at finde i god stand til en (for mig) fair pris og Pelagos er jeg ikke helt afklaret ifht.
Du tænker en med cal 2500D?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#10
KimT Skrev:Min personlige mening - af de tre - så ville jeg finde et af de sidste PO2500. 2254 er fed, men de er svære at finde i god stand til en (for mig) fair pris og Pelagos er jeg ikke helt afklaret ifht.
Men andre forslag i den prisklasse er velkomne. Deskdiver 41-43mm op til 25k.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)