Hvad skal det koste?
Hej

Jeg er blevet tilbudt et 1½ år gammelt Tissot T-touch i titanium med titaniumlænke og sort skive uden tal.

Det er i original boks, papirer medfølger. Det ser ud til at være i meget fin stand.

Ny prisen på uret er 5795,- Hvad skal sådan et ur koste?

Lex
Svar
Er der ingen der vil kommentere på dette ur og en evt pris på det?

Det skal måske hedde "Rolex", "Breitling", "Omega" eller lignende for det er noget det ræller her inde?
Svar
Jeg har ingen erfaringer med den slags ure. Det tror jeg ikke der er så mange her på forumet som har. Netop fordi der mest arbejdes i Rolex, Omega, ect.
Jeg vil mene det bør koste ca. 50 % af nyprisen. Det er det "normale" for den slags ure. Men de kan ofte findes på nettet med store besparelser fra ny. Så tjek lige ebay og google inden du slår til med et 50 % bud. Det kan være de findes fra ny til næsten samme pris på nettet. Så har du jo et godt forhandlingsgrundlag.

/Mads
Svar
Ellers har jeg et Tissot T-Touch med gummirem i flot stand. Box, papirer, hele pivtøjet. Købt sidste sommer i Grækenland (der er worldwide service på det, så du kan uden problemer få det lavet i DK). Det er dog ikke titanium. Det er ikke fordi det er et dårligt ur. Jeg bruger bare altid mit Oris.

Du kan droppe mig en besked hvis du skulle være interesseret. Jeg tager gerne billeder af det. Sælges for 2000.
Svar
Tak for svarene. Det var dejligt, at hører andres mening.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)