09-10-2006, 01:57 PM
Første gang jeg var på Vintage ure var det egentlig blot for at se om der skulle være et brugt Navitimer til salg.
Beslutningen var allerede taget udfra Brand-signalværdien.
Resultatet af besøget blev at jeg aldrig købte et Navitimer men blev fuldstændig GREBET af URE, mærkernes historie og de forskellige værker.
Intet ondt om de gl. Navitimers i øvrigt, men et nyt Navitimer blev det ikke til og det er heller ikke på min "ønske-liste".
For lidt for sjov har jeg nemlig gennem de seneste par år samlet sammen til en sådan, med et favorit-ur i hver pris kategori inddelt efter ny-priser (ca). ...kan heldigvis sætte et par krydser mens andre vist forbliver ønsker
Hvordan ser jeres ud? ...jeg kunne jo godt trænge til lidt inspiration til min lidt ensporede liste er jeg sikker på at der er nogen der vil mene
ca 10K Breitling Colt Automatic II
=>20K Omega Seamaster Planet Ocean
=>30K Rolex GMT-Master II
=>40K Zenith ChronoMaster T El Primero Moonphase
=>50K Jaeger leCoultre Compressor Dualmatic
=>75K Jaeger leCoultre Compressor Extreme World Cronograph
=>100+K Audermars Piguet Royal Oak Offshore Chronograph
=>150K Jaeger leCoultre Master Grand Réveil
=>250K Jaeger leCoultre Master Eight Days Perpetual
250+K=> Vacheron Constantin Patrimony Minute Repeater Perpetual Calendar
/Jesper
Beslutningen var allerede taget udfra Brand-signalværdien.
Resultatet af besøget blev at jeg aldrig købte et Navitimer men blev fuldstændig GREBET af URE, mærkernes historie og de forskellige værker.
Intet ondt om de gl. Navitimers i øvrigt, men et nyt Navitimer blev det ikke til og det er heller ikke på min "ønske-liste".
For lidt for sjov har jeg nemlig gennem de seneste par år samlet sammen til en sådan, med et favorit-ur i hver pris kategori inddelt efter ny-priser (ca). ...kan heldigvis sætte et par krydser mens andre vist forbliver ønsker
Hvordan ser jeres ud? ...jeg kunne jo godt trænge til lidt inspiration til min lidt ensporede liste er jeg sikker på at der er nogen der vil mene
ca 10K Breitling Colt Automatic II
=>20K Omega Seamaster Planet Ocean
=>30K Rolex GMT-Master II
=>40K Zenith ChronoMaster T El Primero Moonphase
=>50K Jaeger leCoultre Compressor Dualmatic
=>75K Jaeger leCoultre Compressor Extreme World Cronograph
=>100+K Audermars Piguet Royal Oak Offshore Chronograph
=>150K Jaeger leCoultre Master Grand Réveil
=>250K Jaeger leCoultre Master Eight Days Perpetual
250+K=> Vacheron Constantin Patrimony Minute Repeater Perpetual Calendar
/Jesper

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)