Svar: 588
Tråde: 108
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
GTwatch Skrev:I know - jeg har løbet Mads meget på dørene de seneste uger. Den mand ved alt!
Og derfor er der en 15300ST med hvid skive på vej til undertegnede
# Stefan
Hvor har du købt den?
Med venlig hilsen
Christian
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Christian hvor har du billedet fra? Der er tale om prototype modeller som aldrig har været i produktion. De kan ses på APs eget lille museum som er tilknyttet fabrikken. Du har sikkert set det i en beskrivelse af en rundtur hos AP på enten timezone eller thepurists?
Det nye AP Dual time samt VCs Overseas Dual time er begge baseret på JLC 889/2 ebauchen. Værket findes også i en række JLC modeller, så som Geographic. Der er dog små forskelle i de tre modeller men grundlæggende er værket det samme. Jeg syntes VC´en er lidt forvirret og uharmonisk og kan langt bedre lide AP´en. Den manglende sekundviser giver den en knap så forvirrende skive. Desuden er den ekstra krone på VC´en ikke specielt køn i mine øjne.
Mit ynglings AP er og bliver første generation af RO Jumbo´en ref. 5402. Det er det oprindelige Royal Oak og bare smukt, klassisk og har et super værk. Jeg kan bedre lide skivedesignet på de gl. medsmalle visere og timemarkeringer samt cloude de Paris med små tern mod de store på den seneste model ref. 15202.
Stefan dit nye 15300 er også et super lækkert ur og her er der ikke gået på kompromis med noget. Skal uret være nyt er det absolut det bedste valg i APs program nu. Smæk for skillingerne selv om uret koster omkring 70-75 k. Du bliver ikke skuffet. Det garanterer jeg...
/Mads
•
Svar: 588
Tråde: 108
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Mads Gjødesen Skrev:Christian hvor har du billedet fra? Der er tale om prototype modeller som aldrig har været i produktion. De kan ses på APs eget lille museum som er tilknyttet fabrikken. Du har sikkert set det i en beskrivelse af en rundtur hos AP på enten timezone eller thepurists?
Det nye AP Dual time samt VCs Overseas Dual time er begge baseret på JLC 889/2 ebauchen. Værket findes også i en række JLC modeller, så som Geographic. Der er dog små forskelle i de tre modeller men grundlæggende er værket det samme. Jeg syntes VC´en er lidt forvirret og uharmonisk og kan langt bedre lide AP´en. Den manglende sekundviser giver den en knap så forvirrende skive. Desuden er den ekstra krone på VC´en ikke specielt køn i mine øjne.
Mit ynglings AP er og bliver første generation af RO Jumbo´en ref. 5402. Det er det oprindelige Royal Oak og bare smukt, klassisk og har et super værk. Jeg kan bedre lide skivedesignet på de gl. medsmalle visere og timemarkeringer samt cloude de Paris med små tern mod de store på den seneste model ref. 15202.
Stefan dit nye 15300 er også et super lækkert ur og her er der ikke gået på kompromis med noget. Skal uret være nyt er det absolut det bedste valg i APs program nu. Smæk for skillingerne selv om uret koster omkring 70-75 k. Du bliver ikke skuffet. Det garanterer jeg...
/Mads
Jeg mener, at jeg fandt billede på thepurists for omkring 1 år siden. Det er også den eneste billede, som jeg har set af denne model.
Mads du skulle vel ikke have et billede af 5402 og 15300 ved siden af hinanden?
Evt. også et billede af en 15300 og en 16610 fra siden, så jeg derved bedre kan se højde forskellen? Så vidt jeg husker så er 15300 9 mm.?
Med venlig hilsen
Christian
•