Nyt seiko "Black Stealth" som arbejdsur.
Ville bare lige vise billeder af mit nye arbejdsur.

İmage

İmage

İmage

Meget fedt ur. Har skiftet remmen til denne Panatime gummirem i 26/24 og sat et sort Pre-V spænde på. Samlet pris for uret leveret på 2 dage fra Singapore er 2.100 kr, så det er meget ur for pengene.

Kan varmt anbefales til dem som er blevet træt af deres Seiko Monster".

Torben

Ps. Det hedder ikke "Black Stealth", det er det bare blevet døbt.
Svar
Fedt ur Torben Icon_e_biggrin

Hvad er str.? Og hvilket værk ligger i den?

Hvad har du ellers i samlingen for tiden?
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Det er ca. 48 mm og har et Seiko 7S36 værk. Det kører rigtigt godt og meget præcis.

Ellers sker der ikke så meget i samlingen. Min interesse er hos Meistersinger, som er blevet min favorit. Går næsten hele tiden med mit Monograph.

İmage

Næste i samlingen bliver nok et Meistersinger Unomatik og et PAM mere.

Ellers øver jeg stadig at lave lidt remme i ny og næ.

Hvad med dig?????

Torben
Svar
Seikoen er et rigtigt fedt ur Torben!

Har du ikke haft et Meistersinger på "tilbud", eller var der noget med en pakkeløsning?

Mht. remme er du da udlært, men du er måske ved at tage en Master?
Svar
Jeg mener også, at jeg havde set, at du havde haft dem tilsalg - det var derfor, at jeg spurgte til din samling.

Min lille samling kører udmærket for tiden. Den har desværre ikke ændret sig her det sidste stykke tid, så pt. hedder den: IWC AT 3536, Sub LV og U1. Der skulle meget gerne snart ske noget igen - det gribler i maven Icon_e_biggrin

Jeg overvejer meget 2 ure fra JLC, som er blevet mit favorit mærke Icon_e_biggrin

Har du ikke mulighed for at tage et "wristshot" ?

Umiddelbart virker 48 mm som ret stort.
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Jo Benny har et Mesitersinger til salg. Bruger det ikke efter jeg fik mit Monograph og køber snart et Unomatik, som ligner det på en prik, bare 45 mm og med "power reserve" indikator.

Har da også et par andre til salg. Prøver at samle de ure jeg gider bruge, så jeg ikke bare har dem liggende.

Men ender sku med ikke at sælge dem, da jeg har utroligt svært ved det.

Måske jeg skulle tage en PHD i rembygning.......... hi hi men ja tak synes også selv det er blevet meget bedre.

Her lige til dig Christian et friskt wristshot:

İmage

Det føles ikke stort og sidder utroligt godt på armen, især efter at jeg har monteret den anden rem, som er meget blød.

Torben
Svar
Det ur kan jeg rigtig godt lide. Hvad slap du for den?
Mangler lidt et hverdags ur.
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
Svar
Det har samlet kostet omkring 2.100 kr. Men det er uden told og moms.

Torben
Svar
Bliver aldrig træt af mine "Monster" ure, men dit er rigtigt flot!
Svar
Så kan i vel også godt tåle lidt Seiko vintage

İmage
İmage

Claus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)