nogen der ved noget om det her
İmage
Svar
Uha... ser det ikke lidt ulden ud...? Det første der springer i mine øjne er dato'en som ligner noget der ikke helt passer til vinduet i skiven. Derefter er der Breitling logo'et i enden af sekundviseren der virker noget hjemmelavet og ikke så nøjeregnende med detaljerne. Så er der viserne i Sub-dial's.. kan de overhovedet bevæge sig.

Men jeg har kun haft et par Breitling's og de var trods alt i bedere finish end dette.
Mvh
Guru13

kan aldrig være sikker."
Svar
det er det sikkert syns heller ikke selv at det ser for " godt ud "
men det var et der var i en blandet kasse jeg har købt med 8 forskellige ure remme spænder og andet ragelse men det var det eneste ur
jeg kendte navnet på
Svar
Ud over det nævnte, sidder lynetteperlen også skævt. Det lugter laaaangt væk af noget, der er slæbt hjem fra en gadehandler i Bangkok. Prøv at flå bagkassen af...
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Det er en kopi.
De små visere er klistret på skiven, og kan ikke bevæges. Knapperne er kun til pynt.

/Tommy
Svar
Som jeg plejer at sige til de fleste. Man behøver ikke være ekspert for at spotte en fake af den ringe slags. Finishen stinker hele vejen rundt... Det gør det ikke på et originalt fornuftigt ur.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)