En mere, men nu er det også den sidste....
Enzo Mechana,

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
DAMN!!! ...det er fedt det ur. Hvor får jeg fat i sådan ét?!?
Svar
Jeg har købt det via ebay.com, men prøv at kigge på dette link,

[url]"http://enzomechana.com/">http://enzomechana.com/[/url]

Det er et utroligt fedt ur, men tungt. Omkring 280g med lænke.....

İmage
Svar
Må vi lige se nogle billeder af det mens det sidder på dit håndled? hvad er den reelle størrelse på sådan en fætter? Icon_e_smile
Svar
Selvfølgelig, her er også et par billeder sammen med andre ure,

İmage

İmage

İmage

42mm uden krone
Svar
man får lidt associationer til de gamle dykker klokker - og her tænker jeg ikke på ure!

Ikke lige min smag - havde det været en Omega ville jeg sige som med Chronostop - ikke køn - men speciel er den da - og det hører også med i samlingen!

At den så også er så tung at man kun kan bære den i/under vandet gør jo ikke så meget med et dykkerur Icon_razz

Hvad mener du med at det er det sidste?

vh Baun
Svar
Hvis man nu skal matche et par sko til det ur....

Så må det blive nogle voldsomt udtryksfulde sikkerheds gummistøvler i orange!

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Hvad mener du med at det er det sidste?

vh Baun

Jeg tror jeg har brugt nok penge på ure nu..... Der skal i hvert fald sælges nogle, hvis jeg skal købe flere.... Men det har jeg jo sagt 7-8 gange før.....
Svar
Ja specielt og sjovt i samlingen. man må da ikke håbe det er en ægte elefant der har lagt hud til remmen
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Ja specielt og sjovt i samlingen. man må da ikke håbe det er en ægte elefant der har lagt hud til remmen
vh

Lige mine ord, en lidt sjov variant af en Diver. Men utrolig rart af have på.... Overvejer om jeg skal have den en tur forbi Peter Halse og have foretaget en polering.....

Mon dog det er ægte elefant?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)