Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Link ville hjælpe. Umiddelbart fører søgning på de navne du giver ikke til noget mistænkeligt.
Selvfølgeligt lyder det ubehageligt, men i mange dele af verdenen er der mere ferie i August end Juli (ingen undskyldning for slet ikke at reagere)
Hvordan har du betalt - hvis det er med kreditkort, så skal du have fat i bank, og samme med Paypal hvis det er via dem.
Er det direkte bankoverførsel er det langt mere besværligt, men tal alligevel med banken og fortsæt med at kontakte via alle de adresse du har på ham - mail OG telefon - måske lykkes det hele alligevel
vh
•
Tror nu nok du får dit ur. Kan ikke se noget mistænkeligt..... Men dårlig service slet ikke at svare på mails......
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Mit gæt lyder også på at det er helt iorden, især når man tænker på at man kan købe det autoriseret i Danmark til næsten den samme pris.
MVH Peter
•
Svar: 2
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hyggeligt med svarene. Først og fremmest havde jeg selvfølgelig handlet i DK hvis jeg havde kunnet finde uret her, men det er udgået 1/2 år siden.
Hvis nogen ved hvor det kan købes er jeg lutter smil.
Føljetonen med Uhrzentrum er at da jeg gør dem opmærksom på mit indlæg, reagerer de med at hævde at firmaet er solgt i mellemtiden og at de sandelig ikke har noget med mine penge at gøre, men jeg kan da kontakte en Yutta et-eller-andet i toronto,og bede om mine penge igen...
Mailen var uden afsenders navn, så øhh jeg mener stadig det er kedelige typer
•
Ja det kan man roligt kalde usle typer - Synd for dig - men op på hesten igen. Det så OK ud - så god lærdom for os alle - Der skal positive feedback som gerne skal kunne kontrolleres til, og selvom alt SER pænt ud, har man en risiko ved køb i udlandet. Betaling skal så altid ske med kreditkort (går f.eks. ofte ikke til Ebay Tyskland - men der må man gå for dem med de mange feedback) eller Paypal.
Jeg går ud fra du har lavet bankoverførsel. Er det kreditkort, skal du som tidl. sagt ha fat i banken og bede dem føre tilbage .- Mailen burde være nok til det.
vh
•
Svar: 524
Tråde: 50
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
John,
Er der andre måder end paypal til at lave kreditkort overføringer?
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Larzovic Skrev:John,
Jeg har en gang betalt via "googlecheckout" fordi sælger bad om det, det var supernemt!
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Hvis firma har en aftale med banken, kan de sagtens have en privat kreditkort portal (ligesom Lauritz.com og mange andre). Men - aftalen koster så meget, at fupmagere som regel aldrig bruger den.
J.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Larzovic Skrev:John,
Ja mange firmaer - Jeg tror de fleste firamer - som dette jo virkede som- har på siden en "secure payment" via Verisign og kreditkort - hvor man med - oftest "Verisign" helt roligt kan indtaste sine kreditkort oplysninger, og få pengene ført tilbage hvis varen ikke kommer - eller sågar ikke er i orden
Hvis vi taler private så er svaret jo desværre ofte nej.
vh
•