26-05-2009, 08:15 PM
|
Ferieuret/urene...
|
|
26-05-2009, 08:46 PM
Breitlingen er et super godt valg - det har pang og karakter ! Det skal jo passe til løven som bærer det
Mit 2. valg ville være Sinn´en ... den er mega robust og no-nonsens ! Ligesom sin ejer God ferie, Claus De venligste hilsner, John
26-05-2009, 08:52 PM
Jeg ville snuppe Breitlingen.
26-05-2009, 09:27 PM
Loncar Skrev:Det ligner Ægyptn' ?eller en af de "Store Kanariske" øer? Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
26-05-2009, 09:44 PM
Alcudia, Mallorca?
Ville også tage Sinn uret med - synd jeg fik solgt mit :-/ Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
26-05-2009, 10:05 PM
HG Skrev:Alcudia, Mallorca? Du er skarp, Henrik. Hvordan pokker kan du se at det er Alcudia? Sinn'en har selvfølgelig været overvejet. Men jeg skal da have mit nyeste ur med...... Desuden har jeg kun den røde gummirem til Sinn'en.... ![]() og den er måske lidt for meget..... Men hvem ved, måske Seawolf'en er væk inden da.... Så bliver det Sinn U1 med rød gummirem, jeg kan jo ikke nøjes med et ur Jeg fortalte Susanne at jeg ville tage 8 ure med, men hun mente at jeg var fuldstændigt rablende skingerende sindsyg....
26-05-2009, 10:10 PM
Jaaaa, optimal er den røde gummirem da ikke ... men frisk, dét er den
De venligste hilsner, John
27-05-2009, 10:57 AM
He he kender godt til ferie-dilemmaet hvor valget er svært. Af de ure du har i tankerne er Sinn´en klart min favorit. Den er lækker. Jeg plejer at tage 2-3 ure med på "tur". Et til strand/pool, et mere dress agtigt samt en allrounder til (by)ture. Det ender som regel med at blive et Daytona, da den hører til blandt de bedste allrounders og kan både klare pool/strand og de mere dressy formål. Derudover noget vintage
Danskere tager til Alcudia når de skal til Mallorca. Det er "dansker byen" dernede, så Henriks gæt lå lige til højrebenet. Ser lækkert ud og god tur /Mads
27-05-2009, 11:16 PM
Jeg tager ikke i sommerhuset uden 8 ure....
Man skal passe på ikke at få abstinenser! vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)