05-06-2009, 01:00 AM
|
Hvilket ur ville du vælge? Submariner vs. Submersible
|
|
05-06-2009, 03:08 AM
Hej
Efter min mening er Panerai Pam24 et langt mere spændende ur end Rolex 14060M, og jeg har haft begge to, og kan lide dem begge to, men en Rolex 14060M er altså noget kedeligere end en Panerai Pam24, og med hensyn til Panerai, kan man sætte en hvilken som helst rem på uden at folk rynker på næsen, det kan man ikke på Rolex, for der skal alt helst være helt oprindeligt, også selvom at man godt kan lide sit Rolex med læderrem. MVH Peter
05-06-2009, 07:32 AM
Jeg har valgt Rolexen i dette tilfælde, men det er kun fordi jeg ikke er så tosset med den model Pam du har fået.
Men i andre tilfælde kunne jeg godt finde på at vælge Pam frem fra Rolex.
05-06-2009, 08:35 AM
Jeg ville vælge Rolex i dette tilfælde. Finishen, værket og historien på Sub´en giver Panerai´en baghjul i denne duel. Dog to rigtig fede ure og et godt eksempel på at dykkerure kan være meget forskellige. De komplimenterer hinanden godt og har løftet niveauet i den samling et pænt hak op. Hellere to rigtig fede ure hvor alt spille max. end 10 so-wie-so ure
/Mads
05-06-2009, 10:34 AM
Jeg er meget eing med Mads. Har selv en Rolex sub LV og en PAM - skulle jeg vælge mellem dem blev det Rolex jeg beholdte. Og mht til de to ure du har, så går min stemme til din sub.
Hans H vh Hans Henrik
05-06-2009, 10:43 AM
Slutter mig til Rolex´en.....Syntes Pam er fede, men simpelthen for store, ja i høre rigtigt syntes faktisk de 44mm+ er nogle klodser..
05-06-2009, 10:55 AM
Jeg har valgt Rolexet på den baggrund at jeg kun må have et ur og kun må vælge mellem disse 2 modeller.
Rolexet er mere alsidig efter min mening, hvis man kun skal have et ur. Hvis man måtte variere blot en lille smule ville jeg vælge en 5513 Mvh Thomas
05-06-2009, 10:57 AM
Ligner en jordskreds sejr til Rolex..... Mon resultatet havde været anderledes hvis afstemningen var postet på Panerai forum...?
Personligt er jeg i tvivl. Har dog valgt Panerai.....
05-06-2009, 03:17 PM
Har valgt Panerai'en. Rolexen er i mine øjne gabende kedelig, alt for konservativ i designet og ikke mindst for lille med sine blot 40mm. Derudover er det nok det ur jeg har set flest kendisser gå med, hvilket heller ikke tiltaler mig.
05-06-2009, 04:27 PM
Valgte Rolex. Jeg er ikke så vild med Panaraiens bezel. Rolexen går du ikke galt i byen med.
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)