13-11-2009, 05:18 PM
|
Iphone apps
|
|
13-11-2009, 06:49 PM
Den er cool den der B&R, er det som passe billede så man kan se hvad klokken er, og hvordan får man det på?
Mvh. Micki - DREAMWATCH
15-11-2009, 10:21 AM
Der er også en meget sjov en fra JLC...
15-11-2009, 11:05 AM
Jeg har lige købt en iPhone 3Gs og er så småt ved at lære den at kende - blot lidt træls, at "3" har knas i systemerne, så nummeret endnu ikke er aktiveret
Nogen der ved, om der findes en Rolex app til iPhone ? /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
15-11-2009, 11:31 AM
Firmaet har vist ikke selv lavet en endnu - men der kan være andre. Hvis du har en iphone har du jo også iTunes (nødvendigt) så du kan jo bare gå ind i app storen (i iTunes store) og se og søge på alle de apps der findes. De kan sagtens downloades selvom dit netværk ikke virker endnu.
15-11-2009, 12:17 PM
Stinger Skrev:Firmaet har vist ikke selv lavet en endnu - men der kan være andre. Hvis du har en iphone har du jo også iTunes (nødvendigt) så du kan jo bare gå ind i app storen (i iTunes store) og se og søge på alle de apps der findes. De kan sagtens downloades selvom dit netværk ikke virker endnu. Det vil jeg forsøge - jeg famler mig stadig lidt frem ! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy" |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)