Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Umiddelbart håber jeg at jeg får landet en Pam 292.
Men i bund og grund har jeg faktisk ingen anelse om hvad 2011 bringer
2010 bragte jo det ur, som altid har stået som URET for mig.
Derudover fik jeg anskaffet mig en ny beater, som jeg er meget glad for.
Så 2 ure i 2010, og ??? ure i 2011
•
jacob jensen
Unregistered
Jeg har flere andre ting som kommer før en DS som står og vinker lidt i 2011
jeg håber men intet kan jo slå mere fejl end beregninger
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Jeg tror lav profil i 2011 - ikke noget rigtigt dyrt - så skulle markederne da overraske mig med nogen store kursstigninger som lige måtte realiseres - sådan en uventet ting - ellers lav profil - himmel dog, jeg mangler jo ikke ure.
Jeg vil sikkert købe lidt ure, men jeg er jo så heldig, at jeg godt kan falde over noget der ikke koster en bondegård og alligevel gør mig glad.
Jeg har skam stadigt ønsker - så som Universal Geneve tricompax med 4 subdials (nå ja hvorfor hedder den så tricompax - nok fordi det 4 bare er en reminder funktion tror jeg) eller - når nu det er Jacob der spørger - et JLC - Reverso i så fald - men så skal der altså falde appelsiner i turbanen
vh
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Jeg kunne godt tænke mig at lande en Grand Seiko i 2011 samt meget gerne også en shrouded 6159´er. Og for at det hele nu ikke kun skal være japansk, så ville jeg også meget gerne have fingre i en spændende PAM igen. Måske en 1000m eller en med Cali skive
De venligste hilsner, John
•
Svar: 777
Tråde: 45
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Planen er at bruge langt færre penge på ure i 2011 end i år, hvor der var nogle meget fine tilbud, som måtte udnyttes

Sådan nogle kommer der selvfølgelig ikke næste år....
Jens-Kristian
•