Unboxing af en moderne klassiker !!
Jeg sidder lige nu med det ur på armen, som de facto startede hele min urinteresse og gav mig det mentale skub, der har bragt mig så mange gode oplevelser med mange forskellige ure på armen og i boksen.

Det er et ur, som jeg har grebet mig selv i, så mange gange siden at spørge mig selv om, hvordan jeg nogensinde kunne finde på at skille mig af med det - et ur, som jeg siden har svoret, at jeg en dag ville eje igen ....... og den dag er nu kommet !! Glædelig 4th of July på flere måder !!  Icon_flag

Jeg taler naturligvis om Omega Seamaster 300 ref. 2254.50.00, som jeg betragter som en af vor tids største moderne klassikere med tydelig rod tilbage til Omegas lange historie af dykkerure, som de efterfølgende Seamaster "Bond" modeller imho ikke bare tilnærmelsesvist har kunnet matche. Det er et ur, der giver minder om en tid, hvor Omega i kvalitet og fremtræden kunne matche Rolex Submariner på alle fronter og i nogle tilfælde endog overgå den !!

Uret er købt af Bjarne fra MyWatch.dk og det har som altid været en på alle måder behagelig og god oplevelse at handle med ham. Det er fra 2007 og kommer desværre uden certifikat, men med en ny original Omega boks, svarende til den som uret oprindeligt blev leveret i.

Det giver dog på ingen måde skår i min glæde over, igen at kunne bære dette ur - og det er jo som bekendt på armen, at glæden ved ure skal findes (i hvert fald i min verden)  Icon_cool

Men nu til billeder - taget med iPhone 6+, idet jeg ikke kunne vente !!  Icon_e_biggrin1

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Superfedt ur. 

Har kigget på præcis den model mange gange. 

Stort tillykke
Mvh Kim 
Svar
Jeg skulle aldrig have solgt mit - til dengang 8k - da jeg har det lidt som dig. Lækkert ur, tillykke med det :-)
Svar
Jeg har et... Superfedt, tillykke med det!

Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
Super fedt ur tilykke.
Tror det er en model der for mange er første "rigtige" ur . God kvalitet , klassisk design. Og en pris der gør det muligt for de fleste
Min indgang fra mode ure var en ref. 25998000 chrongraph i blå.
Et ur jeg stadig er utrolig glad for , og som jeg vil betragte som en keeper
Svar
Shiiiiiiiiiiiet det er i god stand!! Tillykke med din longlost lover :D
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(04-07-2015, 02:20 PM)jacobzimmer Skrev: Shiiiiiiiiiiiet det er i god stand!! Tillykke med din longlost lover :D

Takker  Icon_smil  Yep, det står praktisk talt som et nyt ur !  Icon_hjerte

Iøvrigt, så har jeg yderligere et ur på vej - også Omega. Det skulle lande i løbet af et par uger og er købt af en forhandler i Nürnberg gennem Chrono24 trusted checkout.

Uret er nyt og er et Omega Seamaster Aqua Terra ref. 231.10.42.21.03.003. Det er modellen med den blå skive i 41,5 mm og er den nye såkaldte "Master Coaxial", der er antimagnetisk op til 15.000 gauss.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det bliver bare aldrig kedelig at pakke et nyt ur Icon_party

Tillykke med det Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
God historie, gode billeder og et dejligt ur - men først og fremmest sjovt at høre begejstringen.

Claus

Svar
(04-07-2015, 03:05 PM)cfnissen Skrev: God historie, gode billeder og et dejligt ur - men først og fremmest sjovt at høre begejstringen.

Claus

He he he ........... den dag, jeg ikke kan blive begejstret over at modtage et "nyt" ur, det bliver en trist dag ....... forhåbentlig kommer den dog aldrig ! Icon_e_biggrin1
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)