Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Mange af Hamiltons mekaniske ure indeholder gode gennemrprøvede standard værker, og da man ofte på diverse Ebay sider kan finde diverse modeller til ret favorable priser, kan jeg sagtens forstå man kigger Hamiltons vej ved nyanskaffelse. Jeg har selv haft et par stykker, og har aldrig haft noget at udsætte på nogle af dem. Ligesom du, er jeg heller ikke vild med samtlige designs, men så er det jo godt, at der er andre at tilvælge
De venligste hilsner, John
•
Svar: 107
Tråde: 12
Modtaget Likes: 2 i 2 svar
Givet Likes: 1
Jeg synes, de har mange fine ure. Og uden jeg har nærstuderet, så har de også en god ur-tradition med base i USA.
De er en del af Swatch group, så har fin adgang til ETA værker. Brandet er positioneret i samme gruppe som Tissot og Certina.
Første gang jeg rigtig opdagede Hamilton var faktisk, da jeg så et utrolig flot vintage triple calendar moonphase med sort skive. Mums!
Jeg synes ikke de har decideret rip-off designs. Hvilke tænker du på? Og deres forretning er langt fra bygget op efter det (ikke, at du antyder det), som andre ur-mærker.
•
Svar: 18
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg kan godt lide deres military inspirerede ure... Eksempelvis en model Khaki Field. Har tidligere overvejet det...
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
(31-07-2015, 07:36 PM)Bjørn H. Skrev: såvidt jeg ved lukkede Hamilton i USA ned, med mus og mænd, engang i midt 70'erne.
Swatch group købte rettighederne til logo og "historie"
lyder som noget man har hørt før, ikke? 
Også hvad jeg overall ved om dem,
En af grundene til at de for mig høre til i gruppen af,
Sikkert udmærket ure jeg aldrig kommer til at eje...
Men hey der skal være noget til os alle.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•