Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
(11-08-2015, 08:48 PM)HG Skrev: (11-08-2015, 09:00 AM)gmt-geek Skrev: Som lovet i går - Railmaster MK1 - 1957
Vh. Jon

Meget meget meget smukt
?
Man kan næsten mærke vingesuset og de år det har på bagen.
Gad vide hvor mange der finde i original stand? Vi lever i et "køb og smid væk" samfund og så overlever sådan en klassiker det er bare klasse.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Takker Henrik!
Ikke mange vil jeg tro af den allerførste med oprindelig skive og visere i god stand...
Der er jo en del ref'er(10+ eller lignende) fra 1957 til start 60'erne præcis som med Speedy'en(2915) fra den tid med varierende "opsætning"...
Prisen skal findes som i alt samler "skrammel" i detaljen....
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Om det er så meget federe end andre? Eller bare "nyt look" ved jeg ikke - smukt er det i hvert fald.
Min erfaring med farver og stil er at det ændrer sig lidt over tid og ofte vender man også tilbage. Fx. tror jeg mange har ejet et Rolex Sub. - solgt det og prøvet mange andre, som så synes federe en tid, men 2 år efter er man tilbage.
Jeg har tit oplevet, når jeg får et "nyt" ur, at jeg går med det og tænker: Jeg behøver bare dette - det er så fedt. 3 måneder efter er det i kasse og bliver ikke brugt de næste 2 år.
Jeg har lige fundet mit Hour Vission frem. Det er et meget godt eksempel. Blev brugt 3 mdr. og har stor set siddet i kassen siden. Men det er da stadig et vildt lækkert ur at bære. Var med på arbejdet i sidste uge - lækkert ur.
Stor tillykke med dit nyeste ur - har du tal på hvad nr det er i rækken?
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Ja, Lars er tilbage for fuld tryk
Det er godt at se dig tilbage Per og jeg er meget enig i det med at man vender tilbage. Jeg er netop som dit eksempel og går for tiden kun med klassiske Rolex modeller.
•
Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
(17-08-2015, 12:32 PM)baun Skrev: Stor tillykke med dit nyeste ur - har du tal på hvad nr det er i rækken?
Tak Per

. Det er mit 13. Rolex ur...

. Derudover en håndfuld Omega'er og et IWC
Casio G-shock
Seiko 5
•