Rep/eftersyn Omega 300m
Jeg kunne da godt lide at vide hvad der gør et ETA 2452 kompliseret  Icon_lol Icon_lol Icon_lol

P.N.
Svar
(03-04-2016, 01:14 PM)P.N. Skrev: Jeg kunne da godt lide at vide hvad der gør et ETA 2452 kompliseret  Icon_lol Icon_lol Icon_lol

P.N.

Nej ... Jeg forstår heller ikke at du kunne repr. sådan et på få dage  Icon_e_surprised
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Hvis værket det er fra ca. 1965 er det nok svært at skaffe dele til. Måske er det det der gør det kompliceret. Men godt at han fik det lavet.
Svar
Det er overhovedet ikke svært at få dele til ETA 2452. Man skal helt klart respektere at sygdom kan spille en rolle med hensyn til leveringstid. Så skal det bare være grunden til forsinkelsen og ikke alle mulige tekniske undskyldninger.
P.N.
[-]
  • T.Hansen
Svar
(03-04-2016, 01:32 PM)maclerche Skrev:
(03-04-2016, 01:14 PM)P.N. Skrev: Jeg kunne da godt lide at vide hvad der gør et ETA 2452 kompliseret  Icon_lol Icon_lol Icon_lol

P.N.

Nej ... Jeg forstår heller ikke at du kunne repr. sådan et på få dage  Icon_e_surprised

Nu har jeg jo heller ikke en forretning at passe og jeg laver kun det jeg har lyst til. Jeg forstår dog ikke det er muligt at drive forretning med de leveringstider der skrives om  Icon_head
P.N.
[-]
  • Smilla, T.Hansen
Svar
No its a bloody scandal,treating customers this way.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)