Første Patek....
Hej urnørder
Havde planlagt en tur med børnene til Rom denne weekend og skæbnen ville at jeg efterfølgende faldt over en ubrugt PP5711 som jeg nogen tid har kigget efter. Overvejede noget tid, i butikken, om jeg skulle lade det blive i indpakningen (lidt lille, kedeligt, overvurderet osv) men børnene fik mig overtalt og det blev tilpasset og luftet.
Det kom ud i solen og foldede sig totalt ud. Super lækkert ur og jeg kunne ikke være mere lykkelig pga et ur ;-)
İmage
İmage

Regards

Alexander

116718LN GN, 116600, 116200, 116610LV
[-]
  • p.sebastian, Rune B
Svar
Intet mindre end fantastisk og det ser perfekt ud på din arm. Jeg har længe selv drømt om et tilsvarende, men desværre er min arm alt for stor og det ser lidt fjollet ud. Jeg misunder dig både uret og håndleddet Icon_e_wink Icon_lol
Svar
Lækkert ur, Alexander. Det kan jeg godt forstå, du "lod dig overtale til" Icon_blink Det klæder dig rigtig godt, og udstråler SÅ meget kvali Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Fedt ur, det gør mig lidt misundelige

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Svar
Alt for lækkert! Det er ikke så tit, at vi ser 5711 og Patek generelt på disse breddegrader Icon_flag

Var der noget at spare i Rom? Icon_smil
Svar
Sindsygt flot ur!

Er det ikke et 5711? Jeg forstår ikke, at du syntes det var for småt. Er det ikke 43mm? Det ser overhovedet ikke småt ud på din arm Icon_smil Må indrømme at jeg ikke har set det på andet end billeder, så måske er det derfor, at jeg undrer mig.
Svar
Vildt flot ur !!! Stort tillykke med det ! Icon_flag Icon_flag
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • AlexanderT
Svar
5711 er ikke 43mm men nærmere 40 og virker noget mindre på min arm end f.eks. et alm. Rolex på 40mm.

På trådstarters arm spiller det 100% modsat på min som det ses herunder.

İmage

Jeg er dog ved at ændre smag imod mindre ure, så mon ikke jeg på et tidspunkt skal have fat i et Icon_e_wink
Svar
Voldsomt lækkert ur. Stort tillykke  Icon_not

Rom er en skøn by. Og jeg kan se at du har været forbi den spanske trappe.  Icon_Up
Mvh Kim 
[-]
  • AlexanderT
Svar
WOW , lækkert..... Tillykke

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)