Speedmaster "Dark Side of the Moon"
Hej alle ur-elskere

Jeg er ny på sitet men kan allerede se, at der findes stor viden her. Som ur-novice håber jeg, at I kan hjælpe mig lidt på vej.

Som overskriften antyder er jeg på udkig efter dette lækre Speedmaster. Jeg har på nuværende tidpunkt et Omega Seamaster 2594.52.00, som jeg er yderst tilfreds med. Jeg synes dog, at tiden er kommet til en opgradering  Icon_smil  Jeg købte mit Seamaster i en fysisk butik i 2008 og man må bare sige, at der er sket utroligt meget på online markedet siden. Dette er dog samtidigt lidt af en "jungle" synes jeg, men dog mange penge at spare.

Mit spørgsmål til alle jer ur-elskere er derfor:

Uret jeg kigger på koster ca. 77.500 DKK i en fysisk butik. (Kan rabat egentlig forventes her) Samme ur kan købes online til i omegen af 50-55.000 DKK. Der skrives at uret er nyt. Kan man regne med dette og i så fald hvordan kan prisen være så enormt forskellig? Jeg vil faktisk gerne betale lidt ekstra for at handle i en fysisk butik, men når vi nærmer os 25.000 DKK synes jeg det er i overkanten.

Her et eksempel på en online mulighed: http://www.chrono24.com/en/omega/speedma...778752.htm

Jeg ser frem til alle jeres svar.

Mvh, en kommende dark sider  Icon_smil (forhåbentlig)
Svar
Velkommen til.
Uden at have checket priserne så kan jeg kun sige at jeg har positive oplevelser med chrono24.
Man skal ALTID checke sin online sælger. Ring til ham og skriv med ham. Check hjemmesiden mm. Så på den måde kan man færdes trygt i junglen.
Men 25k er også en slags penge. Og hvis dine tal er korrekte - ja så ville jeg ikke tøve.
God jagt.
Jeg har et par eller 4 speedmastere men ikke den du viser. Flot klokke.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Icon_+1
[-]
  • Omega7
Svar
(27-01-2016, 11:57 PM)Loncar Skrev: Velkommen til.
Uden at have checket priserne så kan jeg kun sige at jeg har positive oplevelser med chrono24.
Man skal ALTID checke sin online sælger. Ring til ham og skriv med ham. Check hjemmesiden mm. Så på den måde kan man færdes trygt i junglen.
Men 25k er også en slags penge. Og hvis dine tal er korrekte - ja så ville jeg ikke tøve.
God jagt.
Jeg har et par eller 4 speedmastere men ikke den du viser. Flot klokke.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tak for input.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)