Value for money
Se det kunne vi jo godt finde ud af! Eller så må vi få det gtg op og stå! Jeg er også selv begyndt at overveje en damasko mere, så bare med lünette.. De skulle virkelig være toppen af poppen med de keramisk lejer osv.. Uha

Sent using rock, paper scissor!
[-]
  • KimT, Smilla
Svar
Ja, den må konen få overtalt dig til også! Du snakkede jo også om den sidst :D de vil supplere hinanden rigtig godt!

Et GTG for os nordjydere kunne være fedt. Kender efterhånden en del heroppe der er vilde med ure

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • Smilla
Svar
Citat:Havde samme problem, så derfor startede jeg faktisk ud med ''reduced'', som du bør kigge på hvis du er vild med Speedmasteren. Min håndled er dog vokset en del siden (er stadig i voksealderen  Icon_rul ), så nu kan jeg glædelig gå med professionel. Du bør prøve den på rem. Skriv gerne hvis du er i det nordjyske  Icon_blink

Har også haft et godt øje til det men kunne godt blive bange for der sker lidt for meget på den lille skive.
Må finde den et sted i virkeligeheden da billeder jo er pokkers svære at gå ud fra! - Er selv fra Horsens desværre haha, den ville ellers være fed at se rigtigt!
Svar
Poul Halse kan helt sikkert hjælpe der!
De har lavet en nyere udgave af reduced, som ikke har tallene på skiven. Den koster godt nok næsten det samme, som den store udgave. Men den har også en forbedret lænke osv :D

Svar
Findes der halve led til den ny lænke? Jeg synes den enten sidder for stram eller løs.

Daniel. Har du set omega speedmaster fois? den er lidt mindre end pro modelen.
Svar
(07-03-2016, 03:59 AM)jazzman Skrev: Findes der halve led til den ny lænke? Jeg synes den enten sidder for stram eller løs.

Nope ingen halve led.. :-(. Men har heldigvis ingen problemer. Har du prøvet mikro justeringen ? :-)

Svar
(07-03-2016, 03:59 AM)jazzman Skrev: Findes der halve led til den ny lænke? Jeg synes den enten sidder for stram eller løs.

Der findes halve led, som kan bruges til den gamle lænke uden skruer. De halve led fra Seamaster lænken (2254, 2255 osv.) passer.
Svar
Tillykke Jacob - lækker klokke og lækkert sæt!  Icon_party

Personligt er jeg ikke så meget til store bokse, men det er af praktiske årsager....

Så mangler du bare en vintage klokke af en art?

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Rent praktisk er den også en ren pain in the ass! Men den pris betaler jeg gerne, for det sæt :D

Det eneste vintage der trækker er sådan en tudor submariner, og har lagt billet ind på min gamle. Såfremt den nye ejer vil sælge på et tidspunkt :D

Svar
(07-03-2016, 09:03 AM)jacobzimmer Skrev:

Nope ingen halve led.. :-(. Men har heldigvis ingen problemer. Har du prøvet mikro justeringen ? :-)

Ja men det gav ingen mærkbar forskel. Så heller lidt stram end al for løs.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)