Value for money
Enig! Så du @rlj's svar ?
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Ja. Men de passer jo ikke på den ny lænke ( medmindre de bliver borret op så rør og skruer kan komme ind ) eller hvad?
Svar
Den del havde jeg lige misset. Og det projekt ville jeg nok ikke begive mig ud i Icon_e_surprised Icon_lol
Svar
(06-03-2016, 09:31 PM)jacobzimmer Skrev: Ja, den må konen få overtalt dig til også! Du snakkede jo også om den sidst :D de vil supplere hinanden rigtig godt!

Et GTG for os nordjydere kunne være fedt. Kender efterhånden en del heroppe der er vilde med ure
Sent from my iPhone using Tapatalk

Det har der jo også været lidt snak om tidligere.. Er det noget der skal arbejdes videre med? Icon_party Icon_e_biggrin1
Svar
(08-03-2016, 02:39 AM)msh1 Skrev:
(06-03-2016, 09:31 PM)jacobzimmer Skrev: Ja, den må konen få overtalt dig til også! Du snakkede jo også om den sidst :D de vil supplere hinanden rigtig godt!

Et GTG for os nordjydere kunne være fedt. Kender efterhånden en del heroppe der er vilde med ure

Det har der jo også været lidt snak om tidligere.. Er det noget der skal arbejdes videre med? Icon_party Icon_e_biggrin1
Tror bare vi mangler en tovholder! Personligt er jeg sku nok mest til det er hjemme hos en Men er nok klar på det meste! Men med en Bette på vej er der mange projekter jeg skal have styr på hjemme så har sku ikke lige overskuddet til det!

Sent using rock, paper scissor!
Svar
Det er også helt forståeligt! Jeg er også selv i hektiske eksamensperioder, så skal lige have fundet en dag hvor tiden og lysten er der :D

Svar
Hej Jacob. Jeg er ikke den store ekspert udi Omega, men jeg har da fuldstændigt tabt mit hjerte til din Speedmaster og især tilbehøret giver point. Hvad er ref på det ur, og kan du måske være behjælpelig med at linke til et tilsvarende. På forhånd mange tak. Anders
Svar
(08-03-2016, 10:09 PM)ndrsrrup Skrev: Hej Jacob. Jeg er ikke den store ekspert udi Omega, men jeg har da fuldstændigt tabt mit hjerte til din Speedmaster og især tilbehøret giver point. Hvad er ref på det ur, og kan du måske være behjælpelig med at linke til et tilsvarende. På forhånd mange tak. Anders

Hej Anders! Ja en speedmaster kan man let forelske sig i. Har knap gået med mine andre ure siden, den er bare SÅ lækker Icon_party
Det fulde ref. nr. er 311.30.42.30.01.005, og det kan findes i butikkerne til en vejl. udsalgspris på knap 32.500DKK. Dog har TimeToWatch.dk en rigtig fin en, fra '15 som er ubrugt, til 25.000DKK :)
Svar
(09-03-2016, 06:58 PM)jacobzimmer Skrev:
(08-03-2016, 10:09 PM)ndrsrrup Skrev: Hej Jacob. Jeg er ikke den store ekspert udi Omega, men jeg har da fuldstændigt tabt mit hjerte til din Speedmaster og især tilbehøret giver point. Hvad er ref på det ur, og kan du måske være behjælpelig med at linke til et tilsvarende. På forhånd mange tak. Anders

Hej Anders! Ja en speedmaster kan man let forelske sig i. Har knap gået med mine andre ure siden, den er bare SÅ lækker Icon_party
Det fulde ref. nr. er 311.30.42.30.01.005, og det kan findes i butikkerne til en vejl. udsalgspris på knap 32.500DKK. Dog har TimeToWatch.dk en rigtig fin en, fra '15 som er ubrugt, til 25.000DKK :)

Tak for svar. Jeg kan dog ikke se en til 25000 på siden. Den jeg kan se står til 26500 derinde.
Svar
(09-03-2016, 09:08 PM)ndrsrrup Skrev:
(09-03-2016, 06:58 PM)jacobzimmer Skrev:

Tak for svar. Jeg kan dog ikke se en til 25000 på siden. Den jeg kan se står til 26500 derinde.

Når okay. Min hukommelse er ikke så god så :D
Så er det en på DBA til 25.

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)