Speedmaster tintin vs. traditionel speedmaster?
Jeg ville vælge Tintin'en. Synes den er anderledes på dn fede måde!
Men jeg er måske farvet af, at jeg fra 88-91 boede på samme vej som Georges Remi...

/SK
/SK
Svar
Jeg synes de begge er fede!

Nu har Omega jo også en masse limiterede serier - som alle andre brands bortset fra Rolex vel...

Speedy TinTin er ikke blandt de limiterede så spørgsmålet om dens chancer for at blive et samler objekt senere hen står lidt i det uvisse....
- Det afhænger jo udover interessen for den bla. hvornår den udgår samt antallet der når at blive spyttet ud inden...

Under alle omstændigheder så har du jo sendt den videre inden ovenstående bliver aktuelt alligevel så hvis du føler for den pt. - så GO FOT IT!  Icon_Up

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
(15-03-2016, 02:51 AM)Sub-erman Skrev: Jeg ville vælge Tintin'en. Synes den er anderledes på dn fede måde!
Men jeg er måske farvet af, at jeg fra 88-91 boede på samme vej som Georges Remi...

/SK

Fedt! Nåede du at lære ham at kende?
-Men den er totalt fed, på den MEGET anderledes måde. Meget modigt af Omega synes jeg.

(15-03-2016, 09:06 AM)gmt-geek Skrev: Jeg synes de begge er fede!

Nu har Omega jo også en masse limiterede serier - som alle andre brands bortset fra Rolex vel...

Speedy TinTin er ikke blandt de limiterede så spørgsmålet om dens chancer for at blive et samler objekt senere hen står lidt i det uvisse....
- Det afhænger jo udover interessen for den bla. hvornår den udgår samt antallet der når at blive spyttet ud inden...

Under alle omstændigheder så har du jo sendt den videre inden ovenstående bliver aktuelt alligevel så hvis du føler for den pt. - så GO FOT IT!  Icon_Up

Vh. Jon

Nej den er ikke limiteret, og trods jeg har snakket med flere Omega forhandlere som påstår den er udgået, så kan den altså stadig skaffes. Blandt andet Omega i NYC. Det var også der jeg var tæt på at købe den, da de påstod de havde den sidste i USA, og jeg kunne få den fordi en anden sælger havde bakket ud... Trist historie.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Nej, Han døde nogle år inden; i 83.
Hans familie har jeg mødt ved flere lejligheder, de var meget tilbageholdende; nærmest lidt sky.

/SK
/SK
Svar
İmage

Havde dette tidligere, byttede det og tænkte at jeg da altid kunne finde en klassisk speedy og så ville alt være godt igen.
Big mistake, go Tintin!
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
(15-03-2016, 11:36 AM)Sub-erman Skrev: Nej, Han døde nogle år inden; i 83.
Hans familie har jeg mødt ved flere lejligheder, de var meget tilbageholdende; nærmest lidt sky.

/SK

Var det i Bruxelles?
hvad var adressen?

mvh Jens
Svar
Ja Bruxelles.
Grüne Jägers Laan
Avenue Vert Chasseur

/SK
/SK
Svar
@Sub-erman - Når okay Icon_smil

@peterkaa - Er det den der hedder ''japan racing''? Den er rimelig fed. Forstår godt du fortryder, med det lave udbud der efterhånden er af dem, samt de efterhånden skyhøje priser! Icon_e_surprised
Hvis de stadig kunne fåes til en 20-30k havde jeg slet ikke været i tvivl om hvilken speedmaster jeg ville købe! Icon_e_surprised
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(15-03-2016, 12:41 PM)Sub-erman Skrev: Ja Bruxelles.
Grüne Jägers Laan
Avenue Vert Chasseur

/SK

Ha, sjovt! Boede også i BXL (Uccle) i 80'erne og gik på lige den skole..
Svar
(15-03-2016, 12:42 PM)jacobzimmer Skrev: @peterkaa - Er det den der hedder ''japan racing''? Den er rimelig fed. Forstår godt du fortryder, med det lave udbud der efterhånden er af dem, samt de efterhånden skyhøje priser! Icon_e_surprised
Hvis de stadig kunne fåes til en 20-30k havde jeg slet ikke været i tvivl om hvilken speedmaster jeg ville købe! Icon_e_surprised

Juep!
Prøv at gå sælgerne lidt på klingen, det kan godt være at udbudspriserne er høje, men min erfaring, var nu engang at det var et meget småt marked at være sælger på.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)