Speedmaster tintin vs. traditionel speedmaster?
(15-03-2016, 01:27 PM)Jens Skrev:
(15-03-2016, 12:41 PM)Sub-erman Skrev: Ja Bruxelles.
Grüne Jägers Laan
Avenue Vert Chasseur

/SK

Ha, sjovt! Boede også i BXL (Uccle) i 80'erne og gik på lige den skole..

Sjovt!!
Tog du din bacc på Europaskolen?

/SK
/SK
Svar
***UPDATE***

Valget er truffet. Mit ur bliver sendt afsted i morgen, og der ryger forhåbentlig en Tintin tilbage.

Lidt baggrundshistorie og overvejelser:
Forelskede mig for første gang i tintin modellen da jeg læste en artikel fra Fratellowatches (''skaberne'' af speedytuesday). Det var ca. et år, halvandet tilbage. For ca. 8 måneder var jeg så en tur i NYC var jeg så på besøg hos Omega Boutique, på 5th ave. Jeg prøvede uret, og blev rimelig solgt da sælgeren fortalte at det var et af de eneste, hvis ikke det eneste, tilbage i USA da produktionen var stoppet. Jeg blev så hooked, at jeg faktisk satte kortet i. Desværre kunne der ikke bruges over 20k på mit mastercard, på en dag. Det havde jeg ikke lige tænkt igennem. Uret blev så undersøgt nærmere, da jeg kom hjem på hotellet. Jeg fandt ud af uret ikke var udgået..

Hvordan kan jeg så gå fra at være så hooked, og parat til at betale listepris, til at være i tvivl. Især når der dukker så god en handel op? Tja, det ved jeg ikke. Derfor valgte jeg også at nu skulle det være, og det da nok altid kunne sælges igen Icon_lol Icon_party

Tråden skal nok blive opdateret løbende med billeder. TUSINDE TAK for jeres rådgivning. Det er altid dejligt og høre andres syn på handler.
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • Avantismo, KimT, Smilla
Svar
Tillykke. Du kan vel også altid skaffe en ny moon dial og skifte tilbage.
Svar
Cool Jacob Icon_smil
Svar
(15-03-2016, 11:43 PM)jazzman Skrev: Tillykke. Du kan vel også altid skaffe en ny moon dial og skifte tilbage.

Jo tak. Og det var også tanken! Det bliver dog næppe til den pris jeg fik min nuværende for Icon_cry

(15-03-2016, 11:43 PM)KimT Skrev: Cool Jacob Icon_smil

Icon_party Tak for hjælpen.
[-]
  • peterkaa
Svar
İmage
Glæd dig

Sendt fra min LG-H815 med Tapatalk
Diverse
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Det gør jeg! Og tak for billedet med på vejen :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Hvis det ligger rigtig i maven så er det,
Det rigtige valg for dig hvilke er det eneste der betyder noget her. Icon_cool

Tillykke med en klassisker with a twist.  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Tak for det.
Hvad der føles rigtigt i maven tror jeg ikke jeg er sikker på, før jeg har uret i hånden.
Dog ved jeg at det var det helt rigtige da jeg var tæt på at købe det i NYC.
Uret er sendt i dag, og lander forhåbentlig i morgen.

[-]
  • KimT
Svar
Alle jeres svar har været værdsat.

I dag (var der nogen der sagde god timing med speedytuesday?) dukkede der så en spritny Tintin op! Da jeg pakkede uret ud var jeg slet ikke i tvivl om mit valg vag det rigtige.

İmage

İmage

İmage

Jeg kigget meget nøje på skiven, og synes den virker meget mere glossy end den traditionelle speedmaster, som har et mere mat look. Andre der har observeret det?

[-]
  • Mikbodsof
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)