Køb hos jurgensen-ure.dk
#1
Hej,
da jeg er ny til siden her, vil jeg forsøge mig med at spørge ind til en forhandler, som jeg har fundet på Internettet, der sælger en bestemt model fra Tag Heuer af, som er udgået af produktion.

Da uret alligevel koster omkring 15.000,- til 20.000,- kr., er jeg ikke interesseret i, at blive snydt eller ikke få leveret min vare.

Derfor spørger jeg jer, er der nogen, der enten har erfaringer eller anbefalinger hos jurgensen-ure.dk?

På forhånd tak.


Venlig hilsen,
Rasmus
wrfsedfsfs
Svar
#2
De er meget nye og er et I/S selskab med lav egenkapital.

Men da de tilbyder betaling med dankort for ure under 30.000 kr, så betal på dankort. Så kan du få penge igen hvis du snydes.

Så kan de løbe risikoen med stjålne kort hvor sikkerheden for dankort snyd er lav. De har meget få ure til under 30.000 kr.
Svar
#3
Jeg har snakket med en af de ansvarlige fra hjemmesiden af, og han udtaler at der betales 20 % af prisen på uret først, hvorefter at de behandler sagen.
wrfsedfsfs
Svar
#4
(05-08-2017, 09:13 PM)stenstrupigen Skrev: De er meget nye og er et I/S selskab med lav egenkapital.

Men da de tilbyder betaling med dankort for ure under 30.000 kr, så betal på dankort. Så kan du få penge igen hvis du snydes.

Så kan de løbe risikoen med stjålne kort hvor sikkerheden for dankort snyd er lav. De har meget få ure til under 30.000 kr.


Kun kreditkorte har en mulighed for charge back - dvs. at banken kan tilbageføre betalingen og du er økonomisk dækket. Dankort er debetkort, ikke kreditkort, kun den medfølgende VISA er. Så, prøv hvis det er muligt at betale med VISA-delen af dit kort. Det koster 1,5% i gebyr men så er du dækket.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#5
OK.

Jeg prøvede at lægge et par ure under 30.000 kr kurven, men når du putter noget i kurven og vil til kassen er der ingen betalingmetode "for din stat", som de skriver.

Jeg vil ikke udfylde med navn og adresse, da uret måske går igennem som salg, og det har jeg selv prøvet fra en anden selvstændig, som skulle tjekke hovrdan mit system virkede og så var salget ikke reelt, og det er jo træls at være prøveklud.  Men jeg kan huske fra et granitfirma jeg var i, at betalingmtoderne ikke var krydset ordentlig af i backuppen og kunder kunne ikke bestille. Det tog dog kun 1 dag at finde ud af problemet. Jeg tror ikke de får mange bestillinger under 30.000 kr, men jeg kan forstå at de ønsker 20 % udbetaling ved bankoverførsel og restbeløbet ved levering.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)