DAGENS UR
Ja men Stensberg, som du kan se kommer der flere billeder af samme ur, og jeg synes ikke jeg kan styre hvad der dukker frem.... Men hvis I bærer over med mig, skal jeg meget gerne øve mig!
Svar
OK jeg har et vindue der hedder photos, files nedest når jeg skal skrive indlæg, trykker jeg på det og vælger galleri, kommer jeg ind på de billeder min tlf rummer og så vælger jeg bare middel kvalitet og lægger dem i indlægget.

Tro mig når jeg finder det let er der håb for alle

Du skal bare skyde løs du har en fed samling ved jeg, med meget ikke mange i Dannevang "tør" sætte penge i

Håber at se den IRL one day igen.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
İmage
[-]
  • khbk, Stensbjerg
Svar
İmage
Svar
Tidlig weekend, turtle er klar til vandlandİmage

Sendt fra min SM-G715FN med Tapatalk
[-]
  • khbk, phrede
Svar
Damasko DA36! İmage

Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
Det er længe siden, at jeg på denne måde har følt, at jeg ikke har lyst til at skifte ur - jeg kan faktisk ikke huske, at jeg har haft denne følelse omkring et ur, siden jeg fik mit sorte Explorer II ref. 216570 (som jeg aldrig skulle have skilt mig af med) !!

Det er lidt utroligt, at et "ganske almindeligt billigt Seiko" kan give samme følelse ........ og ret tankevækkende også - det beviser bare nok engang, at urglæde intet behøver at have noget med økonomisk værdi at gøre (i hvert fald ikke for mig)  Icon_hjerte


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
İmage
[-]
  • Esni, khbk, Møller
Svar
İmage
/
Kristen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)