Min første erhvervelse
#1
Hej til jer alle

Som ny her i dette forum vil jeg gerne sige pænt goddag til alle jer urpassionerede.
I dag har jeg erhvervet mig et nyt Rolex Datejust 36, som er købt hos Klarlund. Sikke en skøn følelse at have det om håndleddet. 
Jeg ville blot lige dele glæden med jer. 

Bedste hilsner
Holstein
Svar
#2
Velkommen til Icon_Up
Tillykke med dit nye ur sandelig et godt sted at starte Icon_cool

Nu er du "ramt" så måske det ikke bliver det sidste. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#3
Tillykke med uret og velkommen til!

Det kunne være sjovt at vide hvorfor du netop valgte det ur - og måske se et billede? Det er jo den slags vi elsker her  Icon_smil

Mange hilsener,

Claus

Svar
#4
Også pænt goddag til dig og et stort tillykke med dit nye ur, som er en rigtig klassiker :-)
Svar
#5
Velkommen til forummet Icon_smil

Tillykke med dit nye ur, en ægte klassiker
Svar
#6
Tak for alle jeres søde hilsner.
Jeg må nok indrømme, at jeg er “ramt” og tilstanden er kronisk  Icon_smil
Er helt sikker på, at det ikke bliver det sidste ur. Det er en dyr hobby - men en meget fascinerende bedrift. Jeg har nogle drømme, som med tiden må gå i opfyldelse - det kunne meget vel være et dresswatch fra Patek Philippe og Vacheron Constantin. Men andre mekaniske vidundere kan i mellemtiden også komme på tale. Nu er jeg som nævnt kronisk ramt.
Og en kæmpe ros til Klarlund, som på fortrinlig vis gjorde mit første køb til en god oplevelse.
Jeg vil mægtig gerne sende et billede af min første erhvervelse. Men jeg kan ærligt talt ikke lige finde ud af, hvordan jeg uploader et billede(?). Måske én af jer kan være behjælpelige.
Svar
#7
Hvis du er på fra en pc, er det lidt omstændigt (første gang) og kræver brug af en hostingservice. Jeg kan godt lide Imgur.com som også er gratis.

Se mere her http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=81718

Alternativt er en noget nemmere løsning at downloade app'en Tapatalk på en IPad, tablet eller smartphone. Når du først har den, er det rigtig nemt at både bruge forummet og uploade billeder.
[-]
  • cfnissen
Svar
#8
Tillykke med dit nye ur. Ret så solid start (for at lave en vanlig jysk underdrivelse) Icon_Up
Som Kim skriver, er Tapatalk klart det nemmeste hvis man lige skal nappe et wristshot - og det skal man da, når der er nyt hardware på håndleddet!
Svar
#9
Stort tillykke herfra og smid gerne et par billeder Icon_Up Icon_flag
Svar
#10
Mange tak for hjælpen med at uploade billeder.
Selvfølgelig skal I have et billede af min erhvervelse...İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)