Lidt omrokeringer i “samlingen” del 2
#1
Jeg har savnet et Speedmaster (igen igen) og for at få råd til det måtte mit IWC indgå i en byttehandel.
Det var hårdt da IWCét er et af de bedste ure jeg har haft.
Men man kan ikke få alt i denne verden, tanken var:
Byt IWC til Speedmaster
Men så mangler jeg et ur med hvid skive og blå tal - en i min verden smuk combi.
Så jeg ringede til Dornblüth og spurgte om det kunne lade sig gøre at ændre min bestilling fra sort skive til hvid med blå tal og viser og det kunne det . dage tilbage
Så bytte bytte købmand og jeg er glad - hvilket jo er det væsentlige

Lidt billeder af den lille ny:
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • cfnissen, Miwes, Møller, PHO
Svar
#2
Jamen så kommer der en fortsættelse, om den hedder del 2.5 eller 3.0 får vi se om 255 dage.
Er sikker på at jeg ikke er den eneste der glæder sig til at "kigge" med..

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Svar
#3
Ser satme godt ud champ,
Glæder mig til dit DB kommer så er vi nødt til at mødes

You've KNOW me hvid skive med blå tal kan bare noget, og alt efter hvordan lyset falder får du sorte tal med gratis.

Glæder mig allerede til del 3 İmageİmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
Ja da, så skal vi mødes
Jeg har haft den før og den er gudesmuk og det gjorde forskellen at jeg kunne lavede om, så gik det op i en højere enhed.
Og det betyder også at jeg dropper vente, undskyld, ønskelisten ved Klarlund på et Sub No Date. Har overbevist mig selv om at Omega Seamaster er, måske ikke et bedre ud, så på samme højde blot til en billigere pris (listepris) og jeg vil simpelthen ikke give overpris for det. Og så vil jeg ikke stå en liste og købe det, når det bliver min tur, for at tjene på det - det er ikke mig.
Ure er glæde og skal bruges, ikke for at tjene hurtige penge.

Nå, men grunden til at jeg lavede en part 1 og 2, var mere for at I kunne høre om tankerne for mine valg - der sker nemlig ikke meget i gruppen men byderjeg ikke selv ind, så kan jeg jo heller ikke brokke mig


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • aammat, cfnissen, khbk
Svar
#5
(06-09-2023, 06:04 PM)HG Skrev:
Og det betyder også at jeg dropper vente, undskyld, ønskelisten ved Klarlund på et Sub No Date. 

… jeg vil simpelthen ikke give overpris for det. Og så vil jeg ikke stå en liste og købe det, når det bliver min tur, for at tjene på det - det er ikke mig.
Ure er glæde og skal bruges, ikke for at tjene hurtige penge.

… - der sker nemlig ikke meget i gruppen men byderjeg ikke selv ind, så kan jeg jo heller ikke brokke mig

Hej HG,

Det rigtige valg! Og det med at ofre for at kunne få er vejen frem. Jeg har selv skiftet til det princip og min oplevelse (på mig selv) er at det hjælper med at sikre at man køber det rigtige ur og ikke et ‘for sjov ur’ eller et ‘det køber alle de andre ur’. 

Ventelister har jeg det også stramt med - og alt det bullshit-adfærd der følger med. Hvis det er vente på at det bliver bygget, så kan vi snakke om det, men marketingdrevne ventelister på industrielt masseproducerede produkter, nej tak. Og når de så oven i administreres totalt uigennemskueligt og ikke-transparent, så endnu mere nej tak. 

Også enig i nej til overpriser for at få fingre i et ur. 

Og hermed byder jeg også ind efter en længere periode uden at være aktiv her. Lad os give det et skud!

Claus

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)