|
Rabat på Omega ure - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Rabat på Omega ure (/showthread.php?tid=63928) Sider:
1
2
|
Rabat på Omega ure - ndh - 07-02-2005 Jeg overvejer at købe et Omega Seamaster Chronometer 300 meter 22.54.00. Uret har en listepris på 13.800 kr. Jeg er blevet tilbudt uret af en autoriseret Omega-forhandler til 11.000 kr. inkl. 5-års gratis service (Kontrol og trykprøvning af urværket 1 gange årligt i 5 år). Kan jeg forvente at få mere rabat eller?? Re: Rabat på Omega ure - Thomas Bech - 08-02-2005 Det er muligvis et af de bedste tilbud jeg nogensinde har hørt på det pågældende ur i DK!! Du kan naturligvis få det lidt billigere i udlandet, men det aftale du åbenbart har lavet med den pågældende urpusher må siges at være overordentlig fordelagtig!! BILLIGT Mvh THomas Bech pris 10-4 - rico - 09-02-2005 Det er en utrolig fed pris, hvor skal vi gå hen Rico - ndh - 09-02-2005 Så er uret bestilt. Det drejer sig om den autoriserede forhandler KE ure i Kolding. Han ville sælge mig uret til 11.000 kr. inden jeg overhovedet var begyndt at forsøge at forhandle om prisen. Til gengæld var det efterfølgende mig umuligt at få ham længere ned, selvom jeg har en baggrund i vestjylland, hvor ting jo oftest ikke koster det, som der står anført på varen. Jeg vil næsten tro, at andre også kan få en rabat i samme størrelse, idet urmageren ikke engang havde det pågældende ur hjemme, men måtte bestille det ved Omega. Urmageren orienterede mig om, at han ville være den eneste Omega-forhandler i Kolding og derfor (som jeg forstod det) var de nærmest i priskrig med den anden Omega-forhandler Ranch Svendsen, der ligger ca. 100 m. derfra. På nogle af udenlandske forums har jeg læst mig til ,at Omega på visse tidspunkter på året holder en form for udsalg. Er det noget der kendes her hjemme også?? Rabat på Omega - g?st - 09-02-2005 20% i Rabat på et Omega i danmark er godt, men ikke usædvanligt. 11.000,- er billigt nok, men i forhold til silvermagic´s 8700,- er det lidt dyrt Re: Rabat på Omega - Guest - 09-02-2005 gæst Skrev:20% i Rabat på et Omega i danmark er godt, men ikke usædvanligt. At sammenligne priser fra en autoriseret forhandler med en grey-market dealer er ikke rimeligt. Slet ikke. Køber du et ur fra silvermagic får du heller ikke 5 års garanti og gratis trykprøvning hvert år. Jeg synes prisen lyder rigtig fornuftig, kan kun sige: Go for it Re: Rabat på Omega - Guest - 09-02-2005 Anonymous Skrev:gæst Skrev:20% i Rabat på et Omega i danmark er godt, men ikke usædvanligt. Heller ikke ??? hvad får du ikke udover 5 års "gratis trykprøvning" - hvad man så end skal bruge det til med mindre man bruger uret dagligt under vand ? De danske forhandlere skal naturligvis også leve, men der ganske enkelt for mange penge at hente ved købe hos f.eks silvermagic. En besparelse på omkring 5000,- for nøjagtig samme ure er mange penge for mig ! Rabat - Fedthas - 19-02-2005 Tja, jeg købte et Seamaster Midsize quartz som julegave til konen, og prisen i DK er ca kr 10500, men købte uret over nettet fra london med stempler og garanti mm. for kr 6300 leveret i dk (NIB=Fabriksnyt). Det samme med mit Rolex 16613 (Sub G/S) pris i dk i 2003 kr 48000 købt via internet fra london og leveret NIB i dk pris kr 33000. Så jeg kunne ALDRIG drømme om at købe et ur til over en halvtredser i dk, dertil er avancerne ALT for ublu. Mvh Fedthasen - alfaekko - 21-02-2005 Hvem i London købte du hos Anders - JKK - 24-02-2005 Jeg købte mit Omega Seamaster 300M Automatic igår Lyder som et vildt tilbud du har der |