Omega a time capsule
Hej Omega forum..

Så, nu har jeg via auktion fået fat i denne bog. Omega a time capsule.. Glæder mig vildt til at sidde med en god singlemalt og hygge mig med bogen... Og se de illustrationer af speedmaster urværker og modeller...

Håber på at det udvider min horisont som ny kommende ur elsker... Icon_e_biggrin
Ure er go' stil..!!
Svar
Hej Veigt
Hvor fik du fat i den, og hvad var prisen??

På forhånd tak

Uroman
Svar
Hej Uroman

Jeg fik fat i den via <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ebay.de">www.ebay.de</a><!-- w --> og fik den til prisen af 121 euro. Ved ikke om det er for meget, men tror nu at bogen vil give mig fuld valuta for pengene..
Der var 2 mere tilsalg, hvor den ene forlangte 150 euro, og så var der en fra usa som forlangte indtilvidere 143 euro..

Jeg ved ikke om deres auktioner er slutte nu..? Men jeg har mailen til ham som har den til 150 euro
Ure er go' stil..!!
Svar
Hej Veigt
Har du stadig e-mailen til saælgeren af ovennævnte bog.
Er den pengene værd, den er jo lidt pebret??
Svar
Hej Lund

Fik du min besked.?
Ure er go' stil..!!
Svar
Hej Lund.

Har lige modtaget mit Omega a time capsule bog. Hvis man er til månefarts historie, og historie om Omegas speedmaster serie, samt detaljer om uret, kan man få meget ud af bogen. Den illustrer de forskelligeheder mellem modellerne, hvad der er ændret ned til mindste detalje.. osv osv osv.. jeg synes at den var pengene værd for mig..

Held og lykke med søgen.
Mvh Veigt
Ure er go' stil..!!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)