12-01-2006, 11:43 AM
Tillykke med uret Mikael. Det er super lækkert. Selv om Omegas udgave ikke er helt så fint som den ebauch AP, VC og Blancpain bruger, er det stadig et fremragende værk, der virkelig giver smæk for skillingerne. I mine øjne er Omega BA med lænke "best buy" i 30 kkr. klassen, hvis man er på udkig efter et chrono. Jeg har intet at udsætte på uret.
Jeg ville nok, som Mikael, gå uden om Omega rem og foldelås. Det er en alt for dyr løsning i forhold til kvaliteten. Omega er svine dyre med deres løs-dele. Køb hellere en fin rem og en lås hos Mølbak. Det anses ikke som "forræderi" at montere en uoriginal rem. Løsningen koster under 1000 kr. og er i samme kvalitet som Omegas. Omegas lænke er meget lækker, så den ville jeg personligt vælge frem for rem-modellen, hvis jeg skulle købe et nyt ur.
Mads Gjødesen
Jeg ville nok, som Mikael, gå uden om Omega rem og foldelås. Det er en alt for dyr løsning i forhold til kvaliteten. Omega er svine dyre med deres løs-dele. Køb hellere en fin rem og en lås hos Mølbak. Det anses ikke som "forræderi" at montere en uoriginal rem. Løsningen koster under 1000 kr. og er i samme kvalitet som Omegas. Omegas lænke er meget lækker, så den ville jeg personligt vælge frem for rem-modellen, hvis jeg skulle købe et nyt ur.
Mads Gjødesen

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)