Gummirem til Seamaster 300m?
Findes der en orginal gummirem til dette ur?
Der findes et til Seamaster American´s Cup Chronograph, men passer denn? Kassen ser tykkere ud!
Har haft uret i 4 mdr. og er meget tilfreds med kvaliteten, herunder finish og design. Uret vinder stabilt 1,5 sek./pr. døgn. "Superur" til prisen.
V.H. Jens christian.
Svar
Hej Jens

Der findes en org. gummirem til seamasteren, se den evt. her: chronocentric.com! Der er også forslag til hvor du kan købe den! DOG skal du være opmærksom på en ting, udover at gummiremmen er ganske lækker lavet har stifterne i låsen det med lige så stille at "kravle" ud, så man skal en gang imellem skubbe dem på plads!!!

Mvh THomas Bechj
Svar
Hej Thomas.
Tak for oplysningerne.
Jeg forestiller mig prisen for en ny er omkring 2k. Jeg kunne også være interessert i en god brugt, hvis nogle har en sådan til salg.
Jeg syntes kassens flotte udformning kommer i en pæn kontrast ved en sort rem.
Mvh. Jens Christian.
Svar
Hej Jens Christian

Du kan gå ind på chronocentric og se reference numrene på den rem og spænde du vil have, og så vil jeg gerne undersøge hvad prisen er til dig...

Mvh Icon_e_biggrin OJ
Svar
Hej OJ.
Tak for tilbudet.
Har lige bestilten en sort nylon Rhino rem med 2 Pvd ringe hos:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.timefactors.com/rhino">www.timefactors.com/rhino</a><!-- w -->
Er spændt på at se hvorledes dette kommer til at se ud. Remmen kommer jo ikke som stållænken til at slutte tæt til kassen.
Vil lige havde dette afprøvet inden jeg sætter dig på arbejde.
Nogle vil sikkert syntes prjektet er basfemisk.
Jrg skriver tilbage om udfaldet.
Mvh Jens Christian
Svar
Du er velkommen tilbage, men god fornøjelse med det projekt... Icon_e_confused

Ser frem til at høre om det...

Mvh OJ Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)