Alletiders mulighed ???
Alletiders mulighed for at erhverve mig mit første Omega ur, nærmer sig (tror jeg)

Jeg er så heldig at jeg inden for det næste halve år, først skal en tur til USA og senere en tur til Singapora.

Jeg kender folk der med stor besparelse har købt deres ure på ferie i USA ved at købe dem over nettet og får leveret til hotellet, men igen af dem kan huske hvilken hjemmeside de brugte da de købte uret.

Er der nogle af jer der kan hjælpe en førstegangs bruger af dette forum, med en god og pålidelig hjemmeside jeg kan bestille mit ur fra i USA.

Vil også godt lige rose denne hjemmeside/forum og også de folk der besvarer indlæg som disse. Havde nemlig selv i første omgang fundet frem til hjemmesiden 0verstock.com som der i en anden tråd på dette forum advares kraftigt i mod, så der skal min første oplevelse med et klasse ur ikke ligges.

Tak for et godt forum og håber i kan hjælpe mig med et købssted enten i USA eller Singapore.
Svar
meget gode erfaringer med prestigetime.com.

Lisa i shipping afd. svarer hurtigt på mails.

check good guys bad guys fourum.

Mikael
Svar
Tak Mikael.

Det ser yderst fornuftigt ud...Så skal der bare skrabes sammen i det skjulte...Laaaaangt væk fra konens rækkevidde Icon_cool

Hun opsnusede et af "Omega" lagrene på 800,- den anden dag Icon_e_surprised

Fælles økonomi og en kone med adgang til netbank er en dårlig kombination med en postering på 10.000,- Icon_mrgreen
Svar
Hej

Jeg ville vaente til jeg kom til Singapore, hvis jeg var dig. Urene er billige, og du kan faa dem i haanden, istedet for det der internetfis...
Svar
aa
/ L
Svar
Hej,

Kassen sender du fra hotellet, den sidste dag du er der, saa den ankommer senere end dig selv. - med teksten, Til Hr. xxvi fant den paa et vaerelse, er det din?

saa er der 50/50 chance for at du har den ogsaa!
Svar
Anonymous Skrev:Hej,

Kassen sender du fra hotellet, den sidste dag du er der, saa den ankommer senere end dig selv. - med teksten, Til Hr. xxvi fant den paa et vaerelse, er det din?

saa er der 50/50 chance for at du har den ogsaa!

Hæ Hæ god ide. Super det tror da jeg vil gøre og det bliver nok til købt i USA, skal først til Singapore i Januar, der er for længe til, jeg vil have det NU !!! (man kunne også være så heldig, at man fik skrabet sammen til et ur i Singapore også Icon_e_wink )
Svar
Jeg har med succes handlet hos [url]"http://www.authenticwatches.com/">http://www.authenticwatches.com/[/url]. Super hurtig levering!
Svar
Tak for hjælpen allesammen...

Det bliver nok hos authenticwatches.com de har et yderst fornuftigt udvalg.

Nu er jeg så stødt på et andet problem, nemlig at blandt andet dette forum, har øget min interesse fra at jeg bare gerne ville eje et kvalitets ur, til at jeg er blevet super af det, jeg har allerede de første mange modeller skrevet ned som jeg bare må eje, bla. er jeg også blevet lidt "forelsket'' i speedmasteren med broad arrow i blå, men så dobler prisen til gengæld også, så nu er det store spørsmål og man skal væbn sig med tålmodighed og lægge ud med det dyreste af urene på ønskelisten, hvilket gør at jeg så er oppe i Rolex sub prisklassen og så kører spekulationerne videre på om man så burde købe sådan et Icon_e_confused hvad skal man gøre.

Kunne så egentlig godt tænke mig at spørge jeg erfarne urhajer, hvis jeg nu alligevel klinker de 20-23.000 kilo sammen til Speedmasteren, ville det så være fjollet ikke at købe et Rolex i stedet for, nu tænker jeg ikke så meget på design da jeg kan lide begge to, men hvor får man mest for pengene i urværk og længerevarende værdi...

Håber at få lidt hjælp, endnu engang.
Svar
det ur du synes der er det fedeste og flotteste, uden at skelne så meget til hvor du får mest for pengene og "længerevarende" værdi (regner med at du mener gensalgsværdi...?).

Hvis du alligevel skelner til det sidste, er et Rolex i mine øjne en langt bedre investering (uden at skelne til value for money ;0))

PS. Det blir alligevel ikke det sidste ur, nu du er "hooked" ;0)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)