|
2011 Planer - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: 2011 Planer (/showthread.php?tid=75097) |
Re: 2011 Planer - Hans Jørgen - 16-12-2010 Ønske listen er lang. Nu er der jo også en lille ny der skal have et ur... Hvad det ender med i 2011 kommer også an på hvad der dukker op... Her dog et par bud hvad jeg går efter.. Rolex 5512/5513 meters first nu hvor min efterårs transaktion med en tysker gik noget så grueligt galt. Rolex Daytona P. Newman variant... Tudor dykker gerne en M.N. udgave. Blancpain FF/TR-900 Omega treenighed: 2914 og 2915 mangler jeg... Omega Pie-Pan. Gerne Luxe og pinkguld. Og med de store index. Den sidste manglende reference i min Omega cal 560 mini samling. Seiko Marinemaster Re: 2011 Planer - Tukjær - 16-12-2010 Len Skrev:Til Tukjær:Tror bare ikke jeg kan få mig selv til at bytte mit Seiko Ananta og Omega Planet Ocean, for en Submariner...... Re: 2011 Planer - gmt-geek - 17-12-2010 Hans Jørgen Skrev:Ønske listen er lang. Nu er der jo også en lille ny der skal have et ur... Hej Hans, Så skal du for alvor op med den store tegne dreng!! Men spændende - mine tanker har selv været der nogle gange!! Jeg glæder mig til at se hvad det ender med Mvh. Jon Re: 2011 Planer - dreamwatch.dk - 17-12-2010 Len Skrev:hannover_dk Skrev:Len Skrev:det rigtige dukkede op og så bytter jeg et næsten nyt 14060m med det hele - plus penge og får et gammelt ur i bytteDet ville jeg ha gjort 720 ud af 365 dage i året du. Nye ure siger mig intet - gamle - med deres karakteristika og historie (ofte ret enkelt .- plexi og tritium)- de virker på mig. Alle der køber nye ure skal ikke føle sig kritiserede eller hængt ud, det er bare MIN personlige hang jeg refererer til Det kan lyde tosset at bytte et næsten nyt 14060M og skulle lige penge oven i for en 5513, men som du ved så er den ekstrem flot og har en rigtig lækker historie.. Problemet med den er nok bare det er svært at fine en vintage Rolex i samme stand nu når du sikkert bliver bidt af det Re: 2011 Planer - hr.holm - 17-12-2010 Hej mine planer for 2011 går på at få det planet ocean lipuid metal jeg bestilte i juli 2010, da det sansynligvis ikke kommer i år. ( gider snart ikke vente mere.) går og tænker over om jeg måske i løbet af 2011 skal ha et rolex(har overvejet det i et par år), et guld/stål eller en "kermit" den grønne. Rolex en kommer dog først sidst i 201, hvis det bliver til noget.. god jul til alle... mvh hr.holm Re: 2011 Planer - JAH - 17-12-2010 Jeg skal have et dress ur, og skal bruge en del tid paa at gaa fra forhandler til forhandler og se hvor mange gange jeg kan slippe af sted med at faa foelgende ure paa: JLC Hometime JLC Geografic JLC World time Ved stadig ikke hvilken jeg helst vil have... - Geo har vaeret et oenske ur i mange aar. Og som outsider Blancpain FF. God nok et dykker ur som de andre jeg har, men saa smukt at det kan maale sig med de fleste dress ure. /J Re: 2011 Planer - HG - 17-12-2010 2011 byder på bryllup i maj efterfølgende bryllupsrejse. Krydstogt til Middelhavet. Derefter en lille forlænget weekend til vandland med ALLE vores sammebragte børn Nå ja det er et urforum Jeg håber at jeg får interessen for ure tilbage i 2011 jeg har fuldstændig mistet den :-/ så nu har jeg kun 4 Seiko'er tilbage - dog er det ene helt nyt. Jeg følger mest med fra sidelinjen nu, blandt andet fordi interessen er væk og så syntes jeg at mange indlæg bliver misforstået og overfortolket! Folk snakker grimt til hinanden. Slå koldt vand i blodet, tæl til ti. Læs indlægget igennem igen før I sviner hinanden til Der skal være plads til alle, MEN af og til går nogle over stregen. Folk sulter, krigen raser ude i verden, der er større problemer rundt om end de diskutioner der får nogle helt op i det røde felt. I ønskes ALLE en glædelig jul og et fantastisk nytår. Håber at vi ses i 2011 Re: 2011 Planer - Tukjær - 17-12-2010 HG Skrev:2011 byder på bryllup i maj efterfølgende bryllupsrejse. Krydstogt til Middelhavet. I lige måde Henrik. Var jeg ikke blevet indvolveret i Micki's projekt, var jeg nok også forsvundet helt fra vores lille urverden.... Re: 2011 Planer - jacob jensen - 17-12-2010 HG Skrev:2011 byder på bryllup i maj efterfølgende bryllupsrejse. Krydstogt til Middelhavet. Stort tillykke med maj begivenheden håber din urlyst kommer tilbage med endnu større kraft,personlig mangler jeg din lune herinde Re: 2011 Planer - hannover_dk - 17-12-2010 HG Skrev:2011 byder på bryllup i maj efterfølgende bryllupsrejse. Krydstogt til Middelhavet.Jeg synes også det er lidt synd hvis du taber interessen. Jeg forstår dig en del af vejen, men omvendt, skal din ur interesse ikke ligge i forumet alene. Herligt for dig med bryllup (anledning til et ur eller 2), krydstogt til middelhavet som for de som ikke har prøvet det- hvis det bare ikke lige bliver storm - er såååå lækkert. Vandland med sammenbragte børn fuldender, og er jo som prioriteter klare vindere over ure. Kom dog gerne med i folden igen - du har jo bacillen. vh |