Urdebatten / Urforum
Et par nye vintage Omega stopure - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Et par nye vintage Omega stopure (/showthread.php?tid=62272)



Et par nye vintage Omega stopure - TDN - 03-12-2014

Har fået et par stopure til samlingen inden for de sidste uger.

Denne havde jeg egentlig i samlingen men da dette sæt med holder og papir kom til salg måtte jeg købe den, og så må den anden videre.

MG 6407
Cal. 8160A
Ca. 1975-76

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Denne er også kommet til i meget flot stand:

MG 1165
Cal. 5390
Ca. 1950

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage


Re: Et par nye vintage Omega stopure - BadHamster - 03-12-2014

Hehe så var det dig der overbød mig på den mørke MG6407'er Icon_e_biggrin1 Det er også flot <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->


Re: Et par nye vintage Omega stopure - TDN - 03-12-2014

BadHamster Skrev:Hehe så var det dig der overbød mig på den mørke MG6407'er Icon_e_biggrin1 Det er også flot <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

Der var da ikke meget modstand i dig, troede at hammerslag blev højere Icon_e_smile

Check ure til salg der er det gamle der er magen til bare uden tilbehør.

Mvh. Thomas


Re: Et par nye vintage Omega stopure - BadHamster - 03-12-2014

TDN Skrev:
BadHamster Skrev:Hehe så var det dig der overbød mig på den mørke MG6407'er Icon_e_biggrin1 Det er også flot <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

Der var da ikke meget modstand i dig, troede at hammerslag blev højere Icon_e_smile

Check ure til salg der er det gamle der er magen til bare uden tilbehør.

Mvh. Thomas
Nej, det har du helt ret i - det var også lidt for sjov at jeg bød, det kunne jo være at man var heldig at få det billigt Icon_e_smile Men ja, de 25 kr. du bød over mig var jo stadig billigt <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->


Re: Et par nye vintage Omega stopure - jacobzimmer - 03-12-2014

BadHamster Skrev:
TDN Skrev:
BadHamster Skrev:Hehe så var det dig der overbød mig på den mørke MG6407'er Icon_e_biggrin1 Det er også flot <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

Der var da ikke meget modstand i dig, troede at hammerslag blev højere Icon_e_smile

Check ure til salg der er det gamle der er magen til bare uden tilbehør.

Mvh. Thomas
Nej, det har du helt ret i - det var også lidt for sjov at jeg bød, det kunne jo være at man var heldig at få det billigt Icon_e_smile Men ja, de 25 kr. du bød over mig var jo stadig billigt <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

+1


Re: Et par nye vintage Omega stopure - KimT - 03-12-2014

Tillykke med de nyankomne og "opgraderingen" af det ene med tilbehør og papirer <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->