|
Et par nye vintage Omega stopure - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Et par nye vintage Omega stopure (/showthread.php?tid=62272) |
Et par nye vintage Omega stopure - TDN - 03-12-2014 Har fået et par stopure til samlingen inden for de sidste uger. Denne havde jeg egentlig i samlingen men da dette sæt med holder og papir kom til salg måtte jeg købe den, og så må den anden videre. MG 6407 Cal. 8160A Ca. 1975-76 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Denne er også kommet til i meget flot stand: MG 1165 Cal. 5390 Ca. 1950 ![]() ![]() ![]() ![]()
Re: Et par nye vintage Omega stopure - BadHamster - 03-12-2014 Hehe så var det dig der overbød mig på den mørke MG6407'er Re: Et par nye vintage Omega stopure - TDN - 03-12-2014 BadHamster Skrev:Hehe så var det dig der overbød mig på den mørke MG6407'er Der var da ikke meget modstand i dig, troede at hammerslag blev højere Check ure til salg der er det gamle der er magen til bare uden tilbehør. Mvh. Thomas Re: Et par nye vintage Omega stopure - BadHamster - 03-12-2014 TDN Skrev:Nej, det har du helt ret i - det var også lidt for sjov at jeg bød, det kunne jo være at man var heldig at få det billigtBadHamster Skrev:Hehe så var det dig der overbød mig på den mørke MG6407'er Re: Et par nye vintage Omega stopure - jacobzimmer - 03-12-2014 BadHamster Skrev:TDN Skrev:Nej, det har du helt ret i - det var også lidt for sjov at jeg bød, det kunne jo være at man var heldig at få det billigtBadHamster Skrev:Hehe så var det dig der overbød mig på den mørke MG6407'er +1 Re: Et par nye vintage Omega stopure - KimT - 03-12-2014 Tillykke med de nyankomne og "opgraderingen" af det ene med tilbehør og papirer <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> |