Et par nye vintage Omega stopure
#1
Har fået et par stopure til samlingen inden for de sidste uger.

Denne havde jeg egentlig i samlingen men da dette sæt med holder og papir kom til salg måtte jeg købe den, og så må den anden videre.

MG 6407
Cal. 8160A
Ca. 1975-76

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Denne er også kommet til i meget flot stand:

MG 1165
Cal. 5390
Ca. 1950

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#2
Hehe så var det dig der overbød mig på den mørke MG6407'er Icon_e_biggrin1 Det er også flot <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#3
BadHamster Skrev:Hehe så var det dig der overbød mig på den mørke MG6407'er Icon_e_biggrin1 Det er også flot <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

Der var da ikke meget modstand i dig, troede at hammerslag blev højere Icon_e_smile

Check ure til salg der er det gamle der er magen til bare uden tilbehør.

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#4
TDN Skrev:
BadHamster Skrev:Hehe så var det dig der overbød mig på den mørke MG6407'er Icon_e_biggrin1 Det er også flot <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

Der var da ikke meget modstand i dig, troede at hammerslag blev højere Icon_e_smile

Check ure til salg der er det gamle der er magen til bare uden tilbehør.

Mvh. Thomas
Nej, det har du helt ret i - det var også lidt for sjov at jeg bød, det kunne jo være at man var heldig at få det billigt Icon_e_smile Men ja, de 25 kr. du bød over mig var jo stadig billigt <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#5
BadHamster Skrev:
TDN Skrev:
BadHamster Skrev:Hehe så var det dig der overbød mig på den mørke MG6407'er Icon_e_biggrin1 Det er også flot <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

Der var da ikke meget modstand i dig, troede at hammerslag blev højere Icon_e_smile

Check ure til salg der er det gamle der er magen til bare uden tilbehør.

Mvh. Thomas
Nej, det har du helt ret i - det var også lidt for sjov at jeg bød, det kunne jo være at man var heldig at få det billigt Icon_e_smile Men ja, de 25 kr. du bød over mig var jo stadig billigt <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

+1
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#6
Tillykke med de nyankomne og "opgraderingen" af det ene med tilbehør og papirer <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)