Urdebatten / Urforum
Så kom Planet Ocean.. Og ja, det var ægte! :) - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Så kom Planet Ocean.. Og ja, det var ægte! :) (/showthread.php?tid=67859)

Sider: 1 2

Så kom Planet Ocean.. Og ja, det var ægte! :) - Benjamin Lysgaard - 28-12-2007

Så kom mit dejlige Omega Planet Ocean..
Og for satan det er et fedt ur.
Jeg har i dag været nede hos den lokale omega forhandler og han sagde at der var ingen tvivl om ægteheden..

Og det gør jo en lidt glad Icon_e_biggrin

Der følges yderboks og inderboks, papirer/certifikater og alt hvad der skal være med. Også den specielle Planet Ocean klud..

Somsagt har jeg jo lovet at kvittere med billeder, men aner virkelig ikke hvordan man sætter billeder ind??

- blue - 28-12-2007

Tillykke med med det Icon_e_biggrin

For at sætte et billede ind skal du uploade det et sted på nettet og så sætte linket ind mellem disse .

- DonWerner - 28-12-2007

Tillykke med uret. Godt og hører at det var ægte! Glæder mig til og se et par billeder. Icon_e_smile

- oerum - 28-12-2007

Til lykke Benjamin

Glæder mig at høre, at dit køb på Ebay var ægte - så skal jeg ikke trætte dig og andre med mine dårlige erfaringer samme sted.

Fedt ur - glæder mig til at se billeder

Næste (nyere) Omega jeg gerne vil have er netop et Planet Ocean.
Og det behøver ikke at være beskidt og støvet som det PO, der blev solgt på AQ i marts 2007 Icon_cool

Billeder, tak

mvh

Klaus

- Seamus_phpbb3_import15747 - 28-12-2007

Tillykke med dit PO, det er et superflot ur.

Mvh
Thomas

- fwiig - 29-12-2007

Tillykke med det, imens jeg så selv går og venter på min seamaster også købt på ebay, så kom jeg egentligt til at tænke på hvor god kan en kopi blive ??

Jeg mener nogle af dem er åbenlyse, men strengt taget kunne man vel sagtens forestille sig en kopi som selv en erfaren urnørd kunne have svært ved at se var en kopi ??

Selvom man lavede en rigtigt "dyr" kopi af f.eks. omega eller rolex med det rigtige look, materialer og måske endda med et "godt" værk indeni, så kunne man jo stadig tjene gode penge ved at sælge den som den ægte vare, det koster jo helt ærligt nok ikke alverden at fremstille et seamaster eller et submariner for den sags skyld - mærket er jo en meget stor del af prisen

Er der nogen der har erfaringer med sådan nogle high-end kopier, altså ikke noget skrammel købt på et marked i kina for en 100 seddel??

- hannover_dk - 29-12-2007

klart tillykke - er den kontrollret og ok er den vel købt

Tell-signs? - Sub-erman - 29-12-2007

Har også en PO på vej.
Jeg stoler på sælger.
Men:
Er der nogle særlige ting ved en PO klokke, som man kigge efter for at være sikker på at den er ægte??? Nogle tell-signs??

Det er mit første Omega køb, og jeg ved nærmest ingenting dem...

MVH

SK

- Tommy Munk - 29-12-2007

Tillykke med PO'en

/Tommy

- Benjamin Lysgaard - 29-12-2007

Hvilke hjemmesider er gode at uploade billeder til?