Svar: 103
Tråde: 12
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Til lykke Benjamin
Glæder mig at høre, at dit køb på Ebay var ægte - så skal jeg ikke trætte dig og andre med mine dårlige erfaringer samme sted.
Fedt ur - glæder mig til at se billeder
Næste (nyere) Omega jeg gerne vil have er netop et Planet Ocean.
Og det behøver ikke at være beskidt og støvet som det PO, der blev solgt på AQ i marts 2007
Billeder, tak
mvh
Klaus
•
Svar: 742
Tråde: 27
Tillykke med dit PO, det er et superflot ur.
Mvh
Thomas
•
Svar: 11
Tråde: 3
Tillykke med det, imens jeg så selv går og venter på min seamaster også købt på ebay, så kom jeg egentligt til at tænke på hvor god kan en kopi blive ??
Jeg mener nogle af dem er åbenlyse, men strengt taget kunne man vel sagtens forestille sig en kopi som selv en erfaren urnørd kunne have svært ved at se var en kopi ??
Selvom man lavede en rigtigt "dyr" kopi af f.eks. omega eller rolex med det rigtige look, materialer og måske endda med et "godt" værk indeni, så kunne man jo stadig tjene gode penge ved at sælge den som den ægte vare, det koster jo helt ærligt nok ikke alverden at fremstille et seamaster eller et submariner for den sags skyld - mærket er jo en meget stor del af prisen
Er der nogen der har erfaringer med sådan nogle high-end kopier, altså ikke noget skrammel købt på et marked i kina for en 100 seddel??
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
klart tillykke - er den kontrollret og ok er den vel købt
•
Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
Har også en PO på vej.
Jeg stoler på sælger.
Men:
Er der nogle særlige ting ved en PO klokke, som man kigge efter for at være sikker på at den er ægte??? Nogle tell-signs??
Det er mit første Omega køb, og jeg ved nærmest ingenting dem...
MVH
SK
•
Svar: 336
Tråde: 20
Tillykke med PO'en
/Tommy
•
Svar: 125
Tråde: 18
Hvilke hjemmesider er gode at uploade billeder til?
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
•