Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Hvis det havde været Omega - så var dine ure alle registrerede som solgt til ex Klarlund
Omega har orden i den slags - oplysning om Kasse og værk nummer - som i deres database viser præcis urets udforming inkl. hvilken rem (ex hvis det er læder den kom med - Brunt kalveskind ref xxxxx) og leveret til xxxxxx i Venedig i November 1993
Ret godt gået af dem, og du kan få certifikat med de oplysninger - mod at sende billeder af uret "indefra" og "udefra" med de relevante ref numre - mod betaling af 50 CHF
Morgan har jo ret i at det kan være et problem hvis dele så siden skiftes - men det er bare en Rolex undskyldning tror jeg - for det kan jo altid ske, og så er original papirer jo ligeså værdiløse
Et papir er jo kun bevis for hvordan tingene var på det tidspunkt papiret giver udtryk for
vh
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Så er der jo lige Patek som registrere ALLE ure inkl. ejerens navn i deres arkiv når uret sælges fra nyt. Når man køber et brugt PP kan man derefter registrere sig som ejer af uret via pp´s hjemme side hvorefter de fører protokol på hvert ur. Bliver uret serviceret af PP føres det ligeledes ind i protokollen hvad der er skiftet.
Man kan derfor altid kontakte PP og få sit urs komplette historie med mindre der er foretaget noget uautoriseret...
Desuden kan man rekvirere et nye papirer hvis de gl. er forsvundet.
/Mads
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Skal jeg til 7400 for at hente den?
Nej Morgan, det behøver du ikke - jeg har den med mig, når jeg besøger 2920 næste gang.
Cheers - J.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•