Svar: 333
Tråde: 74
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg har netop udnyttet det lave pund og anskaffet mig et Seamaster Pro ( Bond modellen). Et absolut LNIB fra 2001 med alt tilbehør. Sådan et har jeg aldrig haft, og indtil nu har det ikke sagt mig det store. Men nu skal det skal prøves.
Men jeg kan se på COSC certifikatet, at testen er udført 6/6 2001, men det er dateret 31/5 2005. Betyder det, at der er blevet fremskaffet et "nyt" COSC certifikat ?
På forhånd tak
Mvh
Guru13
kan aldrig være sikker."
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Ja det må det gøre. Man sagtens inden for den periode rekvirere COSC certifikatet - som ikke normalt bare følger med, så det lyder ikke som ugler i mosen
vh
•
hannover_dk Skrev:Man sagtens inden for den periode rekvirere COSC certifikatet - som ikke normalt bare følger med, vh
Aha... så certifikatet følger altså ikke bare med ? Har Omega så et plastickort eller andet der konstaterer, at uret COSC ceritificeret ?
Mvh
Guru13
kan aldrig være sikker."
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
guru13 Skrev:hannover_dk Skrev:Man sagtens inden for den periode rekvirere COSC certifikatet - som ikke normalt bare følger med, vh
Aha... så certifikatet følger altså ikke bare med ? Har Omega så et plastickort eller andet der konstaterer, at uret COSC ceritificeret ?
Vent på svar når vi er tilbage fra urrally - men ja jeg vil tro der står i papirerne at det er COSC, men selve certifikatet er ikke et der har fulgt med
vh
•
hannover_dk Skrev:guru13 Skrev:hannover_dk Skrev:Man sagtens inden for den periode rekvirere COSC certifikatet - som ikke normalt bare følger med, vh
Vent på svar når vi er tilbage fra urrally - men ja jeg vil tro der står i papirerne at det er COSC, men selve certifikatet er ikke et der har fulgt med
vh
Simpelthen for godt, at du både kan overskue ur-rally og så hjælpe mig med svar.
Rigtig god fornøjelse.
Mvh
Guru13
kan aldrig være sikker."
•