05-06-2009, 08:00 PM
På TimeZone faldt jeg over en hypotetisk diskussion, om Omega kunne tænkes at følge reedition'en af PloProf op med en tilsvarende flightmaster. Klik: Timezone Flightmaster diskussionen
Til trods for at jeg er en stor ynder af Flightmasteren, ved jeg egentligt ikke rigtigt selv.
For at illustrere hvad der er tale om, vedlægges lige et par billeder af de markante versioner, i al deres pågående design og kulører.
(billeder venligt udlånt af OmegaMania)
Flightmaster anden generation ST 145.0026 & ST 145 145.0036

Flightmaster første generation ST 145.0013

Der er mange holdninger til "muligheden" for en reedition, spændende fra at Omega opdyrker sine rødder (DNA), at Flightmaster ikke har opnået den efterspørgsel og pris som Ploprof havde ...osv.
Egentligt synes jeg ikke. Flightmasteren er ganske vist en ener. Den bærer meget behageligere end Ploprof; men men ..... hvad synes du?
Med venlig hilsen - Geodoc
Til trods for at jeg er en stor ynder af Flightmasteren, ved jeg egentligt ikke rigtigt selv.
For at illustrere hvad der er tale om, vedlægges lige et par billeder af de markante versioner, i al deres pågående design og kulører.
(billeder venligt udlånt af OmegaMania)
Flightmaster anden generation ST 145.0026 & ST 145 145.0036

Flightmaster første generation ST 145.0013

Der er mange holdninger til "muligheden" for en reedition, spændende fra at Omega opdyrker sine rødder (DNA), at Flightmaster ikke har opnået den efterspørgsel og pris som Ploprof havde ...osv.
Egentligt synes jeg ikke. Flightmasteren er ganske vist en ener. Den bærer meget behageligere end Ploprof; men men ..... hvad synes du?
Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)