Planet Ocean
Med fare for at spørge om noget der allerede er afdækket.
Jeg har forelsket mig i et Planet Ocean XL ref. 2900.50.91.
Er der nogen der kan være behjælpelig med hvor jeg kan købe dette, og jo helst så billigt som muligt Icon_e_smile .
Det skal desuden helst være nyt.
Listeprisen ser ud til at være omkring 22.500, og så kan de vist klare det til ca. 20.000 på urvaerket.dk.
Online shopping afskrækker mig ikke, såfremt det er fra en pålidelig leverandør, med gode anbefalinger.
Hvad er mine alternativer, hvem har erfaringer?
Omega Seamaster Planet Ocean 2210.50.00
Svar
Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men er du i nærheden af det jyske, så er urmagerne Poul og Peter Halse i Horsens bestemt et besøg værd. De er Omega AD, og derudover yderst kompetente urmagere. Jeg kan på det varmeste anbefale dem Icon_exclaim
De venligste hilsner, John
Svar
hej ja jeg vil også sige ring til halse eller tag og kør der over så er der heller ikke problemer med gantingen jeg kommer fra sorø og jeg bruger kun halse
Omega semaster sort.22545000.
Omega semaster plaet ocean.45,5
Certina pilot ds.
Seiko monster sort.
Seiko monster orange.
Seiko sportura.

skal du have alarm så ring. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.grane-service.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.grane-service.dk</a><!-- m -->" onclick="window.open(this.href);return false;
Svar
Hvis du bor på Sjælland og ikke "orker Fyn" eller den lange vej til Horsens vil jeg anbefale dig at kontakte Juveler Stenstrup på Strøget i Kbh. Spørg efter Mutlu, han er til at snakke med og en fornøjelig lille fyr at handle med!

Er du på den anden side af broen ved jeg af erfaring at Halse i Horsens er til at snakke med!

PS. Når man begynder at prutte i en butik er det min erfaring at er en god ide at have pengene/creditkortet med og være villig til at handle når tilbudet er fint! Ikke rende fra butik til butik og tilbage igen og fortælle at man kan få det 200 kr. billigere et andet sted, det er dårlig stil IMHO.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)