Panerai 88 / ny i ur verden
Sent godaften til jer alle herinde.
Som sagt så er jeg ny i ur verdenen, og har fået mit første ur, panerai luminor GMT 88
Er en glad ejer og smilet kun større når man kigger på armen.
Uret er købt privat Icon_e_biggrin og blev hentet v klarlund i dag efter en lille fin justering af sekunder og polering.
Kan desværre ikke ligge billede op via iPad.
God aften derude!!
Svar
Velkommen og tillykke med en god klassiker der...Pam 88 er et kanon Panerai..

Ind og upload nogle billeder af fætteren til photobucket og copy/paste img-code til siden her...

Mikael
Svar
Velkommen til, Dan !! Icon_e_smile

Er spændt på at høre mere om dine oplevelser med uret - men også at se nogle billeder af det i brug !

Du kan finde en god og enkel vejledning i, at lægge billeder op her: http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=15280

Det kan fint lade sig gøre via en iPad (har selv prøvet), men det vil være en hjælp, hvis du henter Photobuckets app, hvor upload af billeder til photobucket bliver let som en leg - og så er det bare at kopiere billedets IMG streng over i en post her på siden ........ "and Bob´s your Uncle" !! Icon_e_biggrin
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Peter og Mikael. jeg siger mange tak. og vil da lige kigge på den app, så jeg kan få smidt et par billeder op af uret.

Det har nu været i brug i en uges tid, og er meget tilfreds..
Det er lidt sjovere at kigge på klokken når der sidder noget ordenligt på håndleddet.

Dan
Svar
İmage
Svar
İmage

İmage
Svar
HEHEY !! Flotte billeder !! Icon_e_biggrin

Og et flot ur ! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det ser ud til at stå super flot!
Tilfreds med poleringen?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)