Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Der har været MASSER af tilsvarende diskussioner her, så kig lidt på tidligere indlæg.
Mit umiddelbare svar er, at du bør finde et hos en af de kendte danske brugt-handlere. Se f.eks. i good/bad guys forum eller blandt annoncører på selve vintageure.dk. De vil meget gerne rådføre dig. Måske (og kun måske) giver du lidt mere hos dem end den bedste pris på chrono24; men du får så også en personlig handel.
/Bjørn
•
Svar: 8
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
bjorn_e58 Skrev:Der har været MASSER af tilsvarende diskussioner her, så kig lidt på tidligere indlæg.
Mit umiddelbare svar er, at du bør finde et hos en af de kendte danske brugt-handlere. Se f.eks. i good/bad guys forum eller blandt annoncører på selve vintageure.dk. De vil meget gerne rådføre dig. Måske (og kun måske) giver du lidt mere hos dem end den bedste pris på chrono24; men du får så også en personlig handel.
/Bjørn
Jeg har kigget forumet igennem og ved godt at der har været en del diskutioner om man skal købe i dk eller ubeset over nettet og det er heller ikke det jeg spørger om...jeg køber uret der hvor jeg kan finde den rigtige model til den rigtige pris for mig.
Men synes ikke at jeg har kunnet finde svar på mine spørgsmål.
Mvh
Jimmi
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Hejsan Jimmi,
det er absolut hip som hap, hvorvidt du køber en 14060 eller 14060M.
Jeg ejer hele serien af Non-Date Subs; 5512, 5513, 14060, 14060M, 14060M COSC og der er ingen forskel på brugerniveau.
Det handler om stand og service; prøv at finde én som er relativt nyt eller serviceret for nyligen.
Det, hvorfra du burde købe (DK contra resten af EU) beror meget på hvor erfaren du er generelt ang. nethandel.
Og ellers er der masser af tidligere diskussioner om dette emne.
Håber på at jeg har svaret dit spørgsmål.
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 8
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tio Malo Skrev:Hejsan Jimmi,
det er absolut hip som hap, hvorvidt du køber en 14060 eller 14060M.
Jeg ejer hele serien af Non-Date Subs; 5512, 5513, 14060, 14060M, 14060M COSC og der er ingen forskel på brugerniveau.
Det handler om stand og service; prøv at finde én som er relativt nyt eller serviceret for nyligen.
Det, hvorfra du burde købe (DK contra resten af EU) beror meget på hvor erfaren du er generelt ang. nethandel.
Og ellers er der masser af tidligere diskussioner om dette emne.
Håber på at jeg har svaret dit spørgsmål.
Vh. John
Det var sgu ellers noget af en samling
1000 tak for svaret.
Mvh
Jimmi
•