IWC 3789-01 verificering
Hej med jer,

Har netop erhvervet mig et IWC 3789-01 Top Gun. Med uret var der ekstra rem og garantikort. 
Det er dog min første IWC klokke, og jeg vil derfor gerne have bekræftet at det er ægte, som jeg umiddelbart selv mener det er.
Vægten siger 109g, som også er angivet fra producent. og målene passer med 15,9mm og 44mm

Derudover virker alle funktioner samt indstilling af ugedag og dato, ved at dreje hver sin vej på kronen.

Håber en nuværende eller tidligere ejer kan sige go´for det.

İmage

På forhånd tak.
Svar
Tillykke med det flotte ur og velkommen på IWC forum! Det er et flot pilotur med den keramiske kasse, du har erhvervet. Jeg undrer mig lidt over, at du føler behov for at få uret verificeret. Ganske vist ved jeg ikke, hvor du har købt uret, men alt, hvad du fortæller, tyder da på, at uret er ægte. Jeg har kigget meget grundigt på billedet, og uret ser IMHO helt OK ud. Jeg skal skynde mig at sige, at jeg ikke har ejet et 3789 eller har adgang til et.
JK
Svar
Hej JK,

Uret er købt hos en forhandler over Chrono24, og det hele gik fint. Jeg er bare altid lidt skeptisk når jeg ikke handler hos AD.
Derudover har jeg set nogle rigtig flotte kopier af præcis dette ur, så better safe than sorry, nu hvor jeg stadig har muligheden for at køre handlen tilbage.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)