Hvorfor køber kvinder ikke finere ure?
Der er så meget kvinder ikke har forstand på og ure er klart et af områderne. Jeg har endnu til gode at møde en kvinde, som faktisk interesserer for ure pga. andre faktorer end signalværdi eller som lakmus indikator på størrelsen af en mands tegnebog. Icon_e_smile

Førstnævnte afspejler sig vel også i at en overvejende del af kvinderne i div. ugeblade og programmer primært bærer Rolex. Jeg har dog set et par billeder i Hedegaards AP billedtråd, hvor Kim Kardashian og en af Olsen-tvillingerne bærer AP, men de har formentligt valgt RO pga. signalværdien.

Desuden har kvinder langt flere accessories end mænd, og urerne bliver sandsynligvis ikke prioriteret særlig højt. Jeg har faktisk mødt et par kvinder, som langt hellere ville bruge 130.000 kr. på tøj og div. genstande end et ur. Endvidere har de behov for ualmindeligt meget kosmetik og lign. for at se nogenlunde godt ud og det kan blive en heftig udgiftspost, hvis de går efter mærkevarerne, f.eks. Dior, Chanel, MAC, osv.

Kort sagt, kvinderne har mange andre ting at tænke på.
Svar
Citat:Jeg har endnu til gode at møde en kvinde, som faktisk interesserer for ure pga. andre faktorer end signalværdi eller som lakmus indikator på størrelsen af en mands tegnebog.

De er sjældne, men, de findes derude Icon_e_wink
Kig forbi PK og sig hej til Sara Woolhead - zum Beispiel...
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Det korte svar på spørgsmålet er naturligvis: "Fordi de vil ha' dem!"

/
Kristen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)