Rolex Milgauss med grønt glass?
Rolex Milgauss med grønt glass, er det den der er "efterspurgt" og hvad er en fair brugtpris for et flot eksempel?

Der er selvfølgelig alle dok, med mere med til det.

Mvh Halken
Svar
Halken Skrev:Rolex Milgauss med grønt glass, er det den der er "efterspurgt" og hvad er en fair brugtpris for et flot eksempel?

Der er selvfølgelig alle dok, med mere med til det.

Mvh Halken

Du tænker på 116400 GV, som (nok mest udtalt i starten) var mere efterspurgt end modellerne med hhv. hvid og sort skive. Et forsigtigt gæt på en fair pris vil være 35-37K, forudsat at alt er som nyt.

Icon_smil Sogge
Svar
De var oppe og vende ved 70k. 35-37k er absolut max lige pt. Jeg har set dem handlet i EU til lige over 30k (dealer->dealer)

Mvh Morgan
Svar
Jeg har set dem til omkring 34K og de hvide og sorte til lige under 30K
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Tak skal i have, og for hurtig info...

Havde kig på en til 33, men den skal længere ned så.

Halken
Svar
Hej

Hvad mener I prisen er i dag for en 116400GV med papirer og god stand?

Er det "dumt" at købe en 116400 med klart glas ud fra et gensalgssynspunkt?

Synes det grønne glas + orange markører er lidt poppet, så er bange for at jeg bliver træt af det i længden.

Kan man sætte en oyster med matte midterled på en Milgauss?
mvh
Frederik
Svar
feilersen Skrev:Hej

Synes det grønne glas + orange markører er lidt poppet, så er bange for at jeg bliver træt af det i længden.

mvh
Frederik

Nej på ingen måde. Uret er lidt billiger nu, og vil nok også være det når/hvis du vil af med det igen. Så det burde gå lige op, køb det du syndes bedst om Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
feilersen Skrev:Hej

mvh
Frederik

Jeg tror en 116400 med klar glas eller en med hvid skive vil blive mere eftragtet i det lange løb,,,da der ikke er blevet solgt så mange af dem,,,,men kun et gæt.

Med hensyn til midterled kan du læse denne fra Pelz.
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=12548" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=2&t=12548</a><!-- l -->
By
G
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)