22-02-2009, 07:23 PM
GTwatch Skrev:emak - et hurtigt spørgsmål: går sekundviseren "flydende" eller i "hak" hvert sekund?det går i hak? ?
|
Hvilket ur er det her præcist?
|
|
22-02-2009, 07:23 PM
GTwatch Skrev:emak - et hurtigt spørgsmål: går sekundviseren "flydende" eller i "hak" hvert sekund?det går i hak? ?
22-02-2009, 07:29 PM
emak Skrev:GTwatch Skrev:emak - et hurtigt spørgsmål: går sekundviseren "flydende" eller i "hak" hvert sekund?det går i hak? ? FAKE desværre!
22-02-2009, 07:30 PM
Forudsættes det, at uret vitterligt skulle være en Ref. 3523.80.00, er der en række fake indikators, som korrekt påvist af ChronoMaster.
- Glas for stort / Tachymeter krans for smal - Registre sidder for tæt på centrum - Hornene på kassen afslutter forkert - Der er ingen 24 timers indikator. Ser man bort fra den indledende forudsætning, har uret årstalsvisning i registeret under kl. 12. Et sådant ur har Omega ikke lavet. - Uret er en forfalskning. Med venlig hilsen - Geodoc
22-02-2009, 07:37 PM
emak Skrev:Fake - det er en quartsmaskine der ligger i den hvis det går i hak per sekund og det gør der jo ikke i det ur som original, så sagen klar - surt nokGTwatch Skrev:emak - et hurtigt spørgsmål: går sekundviseren "flydende" eller i "hak" hvert sekund?det går i hak? ? vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
22-02-2009, 07:39 PM
hannover_dk Skrev:Fake - det er en quartsmaskine der ligger i den hvis det går i hak per sekund og det gør der jo ikke i det ur som original, så sagen klar - surt nok Det kunne du forhåbentlig også spotte ellers? Mvh.
22-02-2009, 07:50 PM
ChronoMaster Skrev:Jo det tror jeg som godthannover_dk Skrev:Fake - det er en quartsmaskine der ligger i den hvis det går i hak per sekund og det gør der jo ikke i det ur som original, så sagen klar - surt nok vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|