Baun Skrev:Ja for pokker det er en helt anden størrelse. Sjovt - jeg har haft et par af den i hånden og aldrig tænkt at "de var markant større" .... nå men du er jo så med på den nye stærrelse - Omega lancerer jo PO i 38 mm nu. En meget mere rimelig størrelse end 42 mm efter min mening. jeg har de sidste dage gået med nin Navitimer, men tager den af om aftenen når jeg sidder foran dummeren. Den er ikke komfortabel nok. Mine små Vintage Omegaer mærker jeg nærmest ikke. 38 mm må være fint. Stort nok til at bilve set og stadig komfortabelt.
vh baun
Hej Per,
Jeg tror faktisk ikke jeg kommer til at lande en PO - den har aldrig været i mine tanker, og eftersom der er 100 andre ure, der spænder ben for hinanden oven i hovedet på mig, så bliver der vist ikke plads til PO!!
Der skal nok komme flere Omega divere - helst de større af dem fra 60'erne, og det kan både være Sea 300 og Sea 120
Den første speedy med caliber 321 kigger også denne vej, men det skal være den helt rette....
For ikke så længe siden landede jeg jo en særlig Panerai(Shadowcase) - De er nu fede at have på selvom de er ret store!!
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=13756" o
nclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=13756</a><!-- l -->" o
nclick="window.open(this.href);return false;
I næste uge skulle der gerne komme en STOR diver hjem, men mere om den når den er landet
Mvh.
Jon