Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
alsendk Skrev:Et meget smukt ur, og en dejlig gave at give til en smuk kvinde.
Jeg husker fra UR11, at Baun havde eet eller flere ure af nogenlunde samme udseende,er det ikke rigtigt Baun?
Jeg har denne, som jeg siger har en "SUVERÆN" inspireret skive. man kan også bare kalde den buls eye. Uret her er jo en efterfølger rent designmæssigt ad officer urene og SUVERÆN urene, men hvor mange officer er 31 mm og SUVERÆN er 35 mm er denne 36 mm - altså lidt større og ikke så meget er dameur, selv om det netop var dette ur Jette forelskede sig i på UR11

. Derudover har behovet for mere dressur end militær ur / look også gjort at dette ur har påsatte gyldne index/arabertal og logo :
Beskrivelse:
Mærke og model: Omega 30 mm
Årgang: 1953
Kasse: Rund, stål, ualmindelig flot stand
Højde: 11 mm
Diameter: 36 mm uden krone
Skive: Meget flot ”SUVERÆN” skive i ualmindelig flot original stand. Flotte gyldne påsatte index, logo og smukke gyldne visere
Rem: Sort tynd læderrem
Caliber: 265 manuelt
Caliber nr.: 13830533
Ref. Nr.: 2639-14
vh Baun
•
Svar: 242
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Baun - du siger bare til, så smutter jeg til Nyborg.
Kan du ikke gøres mør, når jeg nu fortæller, at sekundviseren på mit kontor 1951-Seamaster er faldet af? Lagde uret pænt i kassen fredag efter arbejde. Tog det op i går aftes for at trække det til nok en dag på kontoret, MEN sekundviseren var væk! Fandt den liggende nok så nydeligt helt nede ved "glas"-kanten.
Så jeg har måttet bevæge mig ind i firmaet i dag, iført et Fortis.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jette Skrev:Baun - du siger bare til, så smutter jeg til Nyborg.
Kan du ikke gøres mør, når jeg nu fortæller, at sekundviseren på mit kontor 1951-Seamaster er faldet af? Lagde uret pænt i kassen fredag efter arbejde. Tog det op i går aftes for at trække det til nok en dag på kontoret, MEN sekundviseren var væk! Fandt den liggende nok så nydeligt helt nede ved "glas"-kanten.
Så jeg har måttet bevæge mig ind i firmaet i dag, iført et Fortis.
Ja det kan ske. Få det ordnet lokalt så betaler jeg naturligvis hvad det koster.
vh baun
•